Entrypoint niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brainstorm

Verenigingslid
Lid geworden
11 jun 2008
Hallo lezer,

Bij de optart van mijn systeem XP krijg ik na ingave wachtwoord de melding:

apdproxy.exe Entrypoint niet gevonden

dan volgen een ris codes + niet vinden in DLL-bestand MSVCP71.dll.

Ik kan overigens gewoon verder in het systeem.

- wat is dit
- kan dit kwaad
- hoe los ik dit op

Groet,
Harry

Voor wat betreft de apdproxy.exe error. Dit heeft blijkbaar te maken met Adobe Photoshop Album Starter Edition of Adobe Photo Downloader. Het programma start als je een camera oid aan je pc hangt zodat je foto's kan overzetten. In weze heb je dit niet nodig, omdat je dit ook in de verkenner kunt doen. Hier staat hoe je m kunt uitschakelen. Lukt dit niet, kijk dan of het programma te vinden is op het tabblad Opstarten, nadat je bij Uitvoeren 'msconfig' hebt ingetypt en op OK hebt geklikt. Zo ja, vink m daar dan uit (zorgt er sowieso voor dat je pc een tikkie sneller wordt).

Vwb de dll, een andere forumgebruiker heeft het bestand opnieuw gedownload (hier) en m in de map c:\windows\system geplaatst. Daarna was de melding verdwenen.

Wat voor 'rits codes' volgt er nog meer dan? Wellicht worden die ook opgelost door bovenstaande.

Laatst bewerkt:
5.0 ipv 4.0

Voor wat betreft de apdproxy.exe error. Dit heeft blijkbaar te maken met Adobe Photoshop Album Starter Edition of Adobe Photo Downloader. Het programma start als je een camera oid aan je pc hangt zodat je foto's kan overzetten. In weze heb je dit niet nodig, omdat je dit ook in de verkenner kunt doen. Hier staat hoe je m kunt uitschakelen. Lukt dit niet, kijk dan of het programma te vinden is op het tabblad Opstarten, nadat je bij Uitvoeren 'msconfig' hebt ingetypt en op OK hebt geklikt. Zo ja, vink m daar dan uit (zorgt er sowieso voor dat je pc een tikkie sneller wordt).

Vwb de dll, een andere forumgebruiker heeft het bestand opnieuw gedownload (hier) en m in de map c:\windows\system geplaatst. Daarna was de melding verdwenen.

Wat voor 'rits codes' volgt er nog meer dan? Wellicht worden die ook opgelost door bovenstaande.

Beste heer Verhoog,
Bij hier kom ik in Elements 4.0 :o, ik heb 5.0; ik ben een limited gebruiker.
Hoe moet ik verder.

Groeten,
Harry de Graaf

Hmm, ik ben ook niet bekend met Elements. Kun je geen soortgelijke optie vinden, bijv via de helpfile?

Hmm, ik ben ook niet bekend met Elements. Kun je geen soortgelijke optie vinden, bijv via de helpfile?

Zal me er wat meer in verdiepen; heb op dit moment niet echt tijd :cool: hiervoor.
Je leest nog wel hoe dit afloopt.

Harry.

Zal me er wat meer in verdiepen; heb op dit moment niet echt tijd :cool: hiervoor.
Je leest nog wel hoe dit afloopt.

Harry.

Beste heer Verhoog,
Via je Uitvoeren uitgevinkt.
Melding verschijnt nu niet meer :D.
Wel de melding dat er iedere keer bij windows-opstart een hulpporgramma wordt opgestart; aangevinkt met niet weergeven.
Alles lijkt nu verder goed; zal nog even kijken hoe het koopt bij foto's downloaden.

Bedankt en
met vriendelijke groet,
Harry de Graaf

Mooi zo! :thumb:

Over die melding dat er een hulpprogramma wordt geladen, weet je welke precies? Waarschijnlijk kun je dat voorkomen via Start - Uitvoeren - typ msconfig - enter - tabblad opstarten. Daar kun je het betreffende programma uitvinken (en evt later weer aanvinken indien het problemen geeft).

En als je daar toch bent, kijk dan gelijk even hier, daar zie je alle items die mogelijk in je opstarten staan en of je ze nodig hebt of niet. Over het algemeen kun je 80% uitvinken, waardoor je pc dus een stuk sneller op zal starten en wat sneller zal werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan