PKingswood
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 sep 2004
- Berichten
- 172
Meerdere enveloppen in één document.
Hoe kan ik aan één document, meerdere enveloppen toevoegen? Ik gebruik Word97.
Ik heb één document dat uit twee verschillende brieven bestaat. De brieven zijn bedoeld voor twee verschillende geadresseerden maar voor mij horen deze twee brieven bij elkaar dus wil ik ze voor mijn duidelijk overzicht, in één document houden.
Om één enveloppe aan het document toe te voegen (Extra, Enveloppen en etiketten) stelt niks voor maar als ik een tweede enveloppe aan het document wil toevoegen, is de knop "Toevoegen aan document" verandert in "Wijzig documenttype" en wordt de eerste enveloppe overschreven.
Wie helpt mij?
Hoe kan ik aan één document, meerdere enveloppen toevoegen? Ik gebruik Word97.
Ik heb één document dat uit twee verschillende brieven bestaat. De brieven zijn bedoeld voor twee verschillende geadresseerden maar voor mij horen deze twee brieven bij elkaar dus wil ik ze voor mijn duidelijk overzicht, in één document houden.
Om één enveloppe aan het document toe te voegen (Extra, Enveloppen en etiketten) stelt niks voor maar als ik een tweede enveloppe aan het document wil toevoegen, is de knop "Toevoegen aan document" verandert in "Wijzig documenttype" en wordt de eerste enveloppe overschreven.
Wie helpt mij?