Enveloppen via Extra

Status
Niet open voor verdere reacties.

PKingswood

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Berichten
172
Meerdere enveloppen in één document.

Hoe kan ik aan één document, meerdere enveloppen toevoegen? Ik gebruik Word97.
Ik heb één document dat uit twee verschillende brieven bestaat. De brieven zijn bedoeld voor twee verschillende geadresseerden maar voor mij horen deze twee brieven bij elkaar dus wil ik ze voor mijn duidelijk overzicht, in één document houden.
Om één enveloppe aan het document toe te voegen (Extra, Enveloppen en etiketten) stelt niks voor maar als ik een tweede enveloppe aan het document wil toevoegen, is de knop "Toevoegen aan document" verandert in "Wijzig documenttype" en wordt de eerste enveloppe overschreven.
Wie helpt mij?
 
Ik denk dat dit niet mogelijk is en dat je toch 2 verschillende documenten er op na zult moeten houden. Die kun je natuurlijk gezamenlijk in één map bewaren zodat toch duidelijk is dat die 2 bij elkaar horen.

Niet het antwoord dat je wilde horen maar ik zou het anders ook niet weten. Misschien iemand anders nog?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan