ENW-9506 Ethernet Adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

badboysean

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2005
Hallo,

Wie kan mij helpen met het volgende probleem?????:rolleyes:

Ik heb onlangs een netwerk kaart van het type: Planet ENW-9506 aangeschaft. Nu wil ik hem gaan installeren maar hij geeft tijdens het installeren het volgende probleem aan: "Niet digitaal ondertekend". Kan hem daarom niet installeren in XP.

Kan iemand mij met dit probleem helpen??:)

Je kunt dan op "negeren" drukken. Vervolgens zal die driver wel installeren. Alleen is die driver niet door Microsoft goedgekeurd in hun kwaliteitsprogramma. (Mijn videodrivers zijn dat ook niet maar functioneren prima)

Bedankt voor de tip!!:)

Ik heb geprobeert de driver nog een x te installeren, maar als ik XP automatisch laat zoeken naar de driver dan vind ie niets, en als ik het dan handmatig doe krijg ik niet te optie om te negeren. :( Vervolgens installeert hij de kaart en geeft aan dat hij niet start en er geen bronnen beschikbaar zijn.

Ik krijg code 10 als error message.:confused:

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben!?!

Groeten Sean.:confused:

Heb je de juiste drivers op cd-rom?

Ga naar Start-configuratiescherm - systeem - hardware - apparaatbeheer. Als het goed is zie je je netwerkkaart met een geel uitroepteken. Rechtsklik hierop en kies voor "stuurprogramma bijwerken". Hierna volgen vensters waar je de lokatie van de driver moet aangeven. Dit leidt zich vanzelf.

Mocht je de driver niet hebben, hier kun je'ze downloaden. Het is een zipbestand, dus eerst uitpakken naar een tijdelijke map.

Hallo Gerard,:)

Ik heb eigenlijk alles op de juiste manier gedaan. Ook heb ik digitale hantekening op "negeren" gezet. Ik heb de juiste drivers omdat ik de netwerk adapter vanmiddag nieuw heb aangeschaft.
Hij blijft gewoon aangeven dat ie hem niet kan installeren.

Maar ik neem morgen wel ff contact met de leverancier op.;)

In iedergeval bedankt voor je hulp!!:)

Vriendelijke groet,

Sean.

Vreemd, hij zou ze gewoon moeten installeren. Ben benieuwd wat de leverancier zegt. Dat zie ik dan wel in deze thread. Succes in elk geval.

Heb je al nieuws van de leverancier? Ik heb ook een probleem met error 10 bij de installatie van een ethernet adaptor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan