ePrint

Status
Niet open voor verdere reacties.

A1MATHIEU

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Berichten
94
Geachte Lezers.
Ik heb een printer HP Photosmart Premium C309g-m.
All in one, waarmee ik kan scannen.Bij het scannen kan ik de scan verzenden met E-mail. Dit is via Outlook Express met als afzender mijn oud email adres.
Sinds kort ben ik overgestapt naar Gmail met een nieuw email adres en nu zou ik graag hebben,dat wanneer ik scan, dat ik dan kan kiezen voor het Gmail programma maar in de lijst waar ik deze keuze moet maken staat wel nog Outlook Express maar niet Gmail. Men noemt dit ePrint zoals ik ergens gelezen heb.
Waar zou ik ergens iets kunnen instellen zodat ik ook via Gmail kan verzenden?
Zou iemand dat weten, dan gaarne uw advies.

Bij voorbaat dank
 
Hallo Robert,

Ik heb de site die jij aangaf aandachtig doorgelezen, maar in de aanhef staat o.a. Het is mogelijk om berichten van Gmail te ontvangen in een mailprogramma op de PC zoals Outlook Express.
Dit is echter niet mijn vraag. Ik wil absoluut niet de mails van Gmail in Outlook Express.
Ik wil graag scans van mijn scanner via Gmail verzenden en niet via Outlook Express.
Als ik doe wat op de site staat zou dat dan toch lukken. Zie ik dan bij het scannen, als ik een keuze moet maken met welk mail programma ik wil verzenden ook Gmail ? Nu staat daar alleen Outlook Express en zou daar Gmail bijkomen.Tevens staat nog ergens in de beschrijving : Vul je gebruikers naam in en wachtwoord.
Ik neem aan dat dit dan de gebruikers naam en wachtwoord van Gmail is? Is dat juist?
Kan er niets fout gaan als ik doe wat op de site staat?
Gaarne zou ik nog een antwoord op deze vragen ontvangen, want ik ben op dit gebied een leek en ik zou niet graag hebben dat er iets fout gaat.
Bij voorbaat mijn dank
Met vriendelijke groeten

Mathieu.
 
Hallo A1MATHIEU,

Wat ik bedoelde was om je gmail account te synchroniseren met je outlook. Dan kun je dus gewoon outlook blijven selecteren met je printer. Dan kun je dus via outlook met je nieuwe gmail account scans verzenden met je all-in-one. Dit is toch wat de bedoeling was? Ja je krijgt dan inderdaad de mails van gmail OOK in je outlook, maar je kunt ze dan nog steeds benaderen via gmail die twee worden zegmaar continu gesynchroniseerd.




MVG gast0171
 
Hallo Robert,

Als ik ook al de mails van Gmail in Outlook Express krijg dan voel ik niet veel voor deze methode maar ik wil je wel bedanken voor allle moeite.
Ik moet misschien nog even verder zoeken.

Groetjes Mathieu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan