Epson c42

Status
Niet open voor verdere reacties.

ardger9

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2001
Ik wil de kleuren vervangen maar hij komt niet ver genoeg naar rechts. Zwart kan ik goed vervangen maar kleur kan ik niet uitklappen.
Wie kan mij helpen????

als de techniek in jouw printertje dezelfde is als in de mijne, dan ben je te "snel". Pas als 'ie "echt" leeg is, schuift 'ie ver genoeg op. M.i. dus gewoon even doorprinten.................

Hij is volgens mij toch echt op want hij print niet meer en hij geeft aan dat ie leeg is :confused:

daar was ik al een beetje "bang" voor. Ik heb dit 2 keer gehad.

Mijn oplossing (al mag het niet volgens de handleiding) stroom erop zetten en als de bakjes kort na het aanzetten gaan schuiven, het moment goed timen en de stekker eruit rukken als het bakje zodanig geschoven is dat je bij de kleur kunt komen.

Zou het echt niet anders kunnen, Het is een keer eerder gelukt maar ik weet niet meer hoe :o

"hopen" dat na een nachtje slapen bij de volgende opstart het bakje WEL in de juiste / lege positie stopt........?

Ik ben al 2 dagen bezig met dit probleem maar niets helpt, ik ga het nu proberen met die stekker en hopen dat het goed gaat.
Maar toch bedankt Pasja

dat GAAT lukken, maar de handleiding waarschuwt voor "onherstelbare schade" als je de printer uitzet terwijl de lampjes knipperen, dus............... eigen risico !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan