Epson D92 Status Monitor weg !

Status
Niet open voor verdere reacties.

smacrander

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Na herinstallatie van de driver voor de Epson printer D92 ben ik de Status Monitor kwijt . De installatie heb ik gedaan vanaf de meegeleverde CD en later nog eens van de Epson site . Helaas , de monitor blijft weg en nu duurt het ook nogal lang voordat het printen begint na een printopdracht . De rode led op de printer blijft uit .
Dit herinstalleren heb ik gedaan omdat de rode led brandde na inbrengen van een ( niet originele ) cartridge . Ik kreeg van de inktleverancier de tip om de printerdriver opnieuw te installeren . Dat hielp eerst niet en toen werd me een andere cartridge gestuurd . Nu brandde de rode led niet meer , maar .... ik had geen StatusMonitor meer . Wat ik ook probeer .. niets helpt .Dus opnieuw de driver installeren enz. Nu zie ik in diverde forums dat dit probleem veel meer voorkomt . maar ik heb nog geen oplossing . :confused: Is er iemand die me kan helpen ? Besturingssysteem is XP .
Met dank voor evt. hulp .

Laatst bewerkt:
geen oplossing, allen iemand met PRECIES hetzelfde probleem, zelfde printer. en ook compatible cartridges, die het eerst wel goed deden incl de statusmonitor.
printen gaat nog steeds en het apparaat zélf geeft aan welke cartridge(s) op zijn....
maar ja ik zie geen inktnivos etc

ik heb Win-XP home.

ook een herinstall gedaan van de drivers en software.gee oplossing!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan