Epson dx5050

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark1993

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
hallo

ik heb hier een epson all in one pronter (dx5050) heb er nooit last van tot gisteravond
ik wou een foto printer ging ook goed maar toen kwam de foto wel goed uit maar er zat allemaal zwarte streepen in heb ook niewue cardrigers gekocht hetzelfde type van de printer de driver zijn ook geinstallerd maar dat mocht niet baten

ik denk zelf dat de printer zijn tijd heeft gehad omdat ik hem heel lang geleden gekocht heb bij de mediamarkt

mvg mark

Wellicht een van de transportrollen vies? Heeft de printer vaste printkoppen? Die zouden dan wel kapot kunnen zijn of vies. Ik denk dat troubleshooten overigens meer geld kost dan een nieuwe. Dit type printer stamt alweer uit 2007. Voor een paar tientjes heb je een multifunctional die al beter print.

Laatst bewerkt:
en wat is de transportollen en de printkoppen

dus u denkt dat deze printer zijn tijd gehad heeft en wordt het tijd voor een niewue

Mark, als je al niet weet of het de transportrollen of printkoppen zijn, dan ga ik er vanuit dat je hem naar een reparatieboer moet brengen. Die printer heeft minder dan 100 euro gekost he. Dan zou ik zeker even voor een nieuwe gaan.

oke maar ik ga echt niet naar een repartieboer toe wat is de verschil tussen de transportollen en de printkoppen

De transportrollen zijn de geleiders van het papier, de zwarte rolletjes. Die zouden vies kunnen zijn. De printkoppen zijn de onderdelen die de inkt overbrengen op je papier. Die kunnen vies zijn of geschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan