Epson DX7400 ?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

demol007

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2002
Onze trouwe all-in-one Canon Smartbase MPC400 heeft het na 5 jaar trouwe dienst begeven. Kapotte printerkop.

We kijken nu uit naar een nieuw exemplaar. Ik wil een Canon (de MP520); mijn vriend een HP (de C5180). Primaire voorwaarden : all-in-one en aparte inkttanks per kleur !!
Echter nu staat bij het Kruidvat een all-in-one van 69,99 euro : de Epson DX7400. Ik heb googled en kan niet echt veel reviews vinden van deze printer. Noch kan ik overmatig veel slechte ervaringen vinden.

Ik hoor graag jullie mening over deze all-in-one.

cartridges

:thumb: super hier te lezen over deze all in one printer...

ik krijg mijn huidige scanner niet juist meer aan de praat
nadat ik overgestapt ben naar Vista
en word hier ondertussen na heel veel proberen, er tureluurs van
en is dit kat in het bakkie :)

werkt 1 van jullie, toevallig ook met Vista business?
al werkt ie ook los.... Mooie Pdf scans ook?

Weten jullie ook, of de cartridges erg kostbaar zijn?

Een fijn weekend gewenst en bedankt voor verdere info,

Groetjes, Jip :)

Ik heb m nu een dag of 4,

afgezien van enigzins rumoerig papiertransport (ts niks voor grote hoeveelheden afdrukken)
is kwalitatief alles puik te noemen, mooie foto's , ook de kleurenkopie is fraai (wel wat traag) de zw kopies gaan snel en zijn goed. Kopie en printen vanaf camera en geheugenkaart kan prima stand alone, bij mij hangt ie gewoon aan een xp home desktop via de (niet meegeleverde) USB kabel.
Door de 4 gescheiden cartidges, 3 kleuren en zwart (origeel 9,95 euro per stuk (7ml) of 36 euro setje) is ie niet erg duur in cartidges. Merkloze zijn er al voor 5 Euro per stuk (13 ml) maar of dat goed werkt weet ik (nog) niet.

Laatst bewerkt:
:thumb: nou dat is niet duur nee, in vergelijking HP! :shocked:

Ik heb 'm in huis en ga 'm uitproberen,
dank voor de antwoorden!

Groetjes,
Jip

Om mijn eigen berichtje even "af te sluiten"..... :)
Na lange overweging hebben we besloten toch een keuze te maken tussen Canon en HP. Het is uiteindelijk de HP C5180 geworden omdat dit een netwerk printer is.
Ik ben wel blij dat mijn berichtje anderen heeft kunnen helpen ! :thumb:

Ik hoop dat jullie net zoveel plezier zullen hebben van de Epson als ik van de HP.

Heel veel plezier met de HP C5180!!!

Ik geniet van mijn Epson :) 't was ff stoeien met Vista, maar gelukt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan