Epson DX8450 error?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deobus

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Beste mensen.. een vraag over mijn Epson DX8450.. Ik heb hem sinds een paar weken weer aan de praat gekregen nadat m'n usb ding van binne niet goed zat, alles goed gefixt alles werkt naar behoren :) Maar nu mijn printer opstart krijg ik deze error:

X FOUT
| drukken.
|

Vet raar.. want eerst gaf ie paper jam maar dat was het niet.. nu dus dit.. heb er niet aan zitte prutse ofzo.. de winkel waar ik hem gehaald heb zegt dus weer zoals al die nubs 'even belle met Epson'.. naja niet dus.. kom ik toch niet doorheen + eerst maar hier want hier zijn al mijn problemen tot nu toe goed opgelost :)

Weet iemand iets? OJA!!

Hij doet aardig lang over opstarten en dan schiet die printer, dat ding met de cartridges erin naar de andere kant, met echt een knal.. eerst gwn print geluid en dan PANG en dan die error... known problem or not?

Alvast heel erg bedankt,

Vriendelijke groet,

Ruben:love:

als het hier om een nieuw printer gaat.
ga hier fijn mee terug naar de winkel waar je deze heb gekocht.
zij zijn verplicht deze zo wie zo om te ruilen voor een werkende printer.
anders aan spraak op garantie maken want er is al hel wat mis mee met dat ding.

Oke

Bedankt voor je reactie,
maar weet je wat het is, in het begin deed ie al raar met:
usb not recognized en als ik hem dan in uit me pc doe dan geeft ie soms: this device can perform faster.. daar begon het mee.. en nu dit ge***? maar hij heeft wel geprint paar weke terug... is de hardware verkeerd van de printer en moet ik terug naar media? Graag van
meer mensen iets horen voordat ik dat doe :)

Vriendelijke groet en alvast bedankt,

Ruben

USB not recognized?

Geheid dat er iets is met de USB-poort of de aansturing ervan. Probeer een andere printerpoort, een andere computer of update de USB chipset.

eej,

ik heb hetzelfde probleem.
probeerde een foto af te drukken op fotopapier en zei dat het papier vast zat. klopte niet ,want de printer had het papier niet eens ingeslikt, ik kon het er nog gewoon uithalen.
er brand trouwens nu ook een rood lampje in de printer zelf. als je de klep open doet kan je het zien branden. iemand een oplossing? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan