epson printer doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
mijn vriendin heeft een epson xp 432 printer, maar hij print wel een kalender en testafdrukken af, maar geen word-documenten. als ik op haar printer via meer opties/mijn briefpapier/kalender een kalender wil afdrukken of een testafdruk wel maken doet de printer het wel, maar als ik een word-document wil afdrukken doet ie het niet. ik heb tot 2x toe de originele drivers geinstanleerd. misschien heeft het te maken met de nieuwe driver en moet ik misschien een oudere driver instaleren.

Is de zwarte inkt niet op, en kan je geen word bestanden printen?
Epson printers kunnen zwart maken door de andere kleuren te mengen, en kan je wel een kalender printen.
En zit de usb kabel er goed in?

Laatst bewerkt:
het betreft hier een netwerkprinter.
ja ze kan geen word-documenten printen en ik heb net het inkt bijgevult

Even een Workaround: Als je het eerst als pdf opslaat of print en dan die pdf print werkt het dan wel?

Andere optie: Ik weet niet of dat afhankelijk van de word versie. Kun je in het print menu nog voor een andere optie van di printerkiezen? Probeer dat eens. Bij een aantal programma's kan er een systeem printer opties zijn of een programma gebonden menu print optie en dat kan ook verschillen. Kwam onlangs voor een ander programma voorbij en dat bleek de oplossing. Of dat bij Word versie afhankelijk is weet ik dus niet (wrs niet...)

Ik zou es kijken of de printer niet meerdere keren is geinstalleerd .. (en daarbij de laatste printer niet als standaard staat aangevinkt ..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan