Epson printer stylus SX405 cartridge problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter ugoo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ugoo

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2006
Hij marscheerde goed, maar gisteren moest ik mijn magenta vervangen; ik gebruik altijd van het merk epson zelf en dus voor magenta T0713. maar ik krijg als bericht dat hij die cardridge niet aanvaard.Wat heb ik mis gedaan. met al dat zoeken heb ik ook de andere cardriges eens uitgehaald en teruggezet. het resultaat is dat hij geeneen kleur meer aanvaard? nu heb ik wel naderhand in mijn boekje gelezen dat ik die handeling niet mocht doen zolang ze nog niet leeg zijn? en dus waarschijnlijk zijn ze voor wegtesmijten. met verder te zoeken heb ik ook cyaan uitgehaald en omdat ik er nog thuis eentje liggen had een nieuwe ingestoken. resultaat hij wordt niet aangeduid? Nu weet ik niet wat ik moet doen? Ofwel al de 4 kleuren vervangen, en met resultaat dat het nog niet marscheert, of mijne printer terugbinnen doen. ik heb hem nieuw gekocht op 6 sept 2008. dus er is nog garantie op. wat heb ik mis gedaan, want ik wil dit in de toekomst vermijden.
kan iemand mij helpen. en ik weet ook niet goed hoe ik naar epson een email kan doen voor dit optelossen.
dus help?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan