Epson printer wil niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geertje26

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Hallo,

Onze epson printer wil niet aan, maar de computer ziet hem wel. Alle knoppen en trekkers reeds geprobeerd, maar hij wil niet, iemand enig idee want hij is nog vrij nieuw!

Als er nog garantie op zit zou ik hem terug naar de winkel brengen

Nee helaas, dat zit er niet meer op, maar hij is niet veel gebruikt, nadat de computer een andere plek kreeg was alles los gekoppeld, nu staat het op een andere plek en de kabels zittende net zo in, doet hij het niet meer tenminste de on knop wil niet en alle knopjes branden ook niet. Denken jullie echt dat hij stuk is of zie ik iets over het hoofd

Zit de voedingscable er goed in?

Niet aangesloten op usbhub?
Zelfstandige usbpoort gebruikt?

Eens even kijken, ben niet zo technisch sorry,

Maar heb het volgende er zit een stroom stekker bij een kant in het stopcontact de andere kant heeft een stekker met drie punten die heb ik achter in de printer gedaan, verder zit er een USB kabel bij een kant heb ik in printer gedeelte gedaan, zijn drie opties fax en bellen geloof ik maar ik heb gekozen voor printer, de andere USB uiteinde heb ik achter de computer gedaan in een USB poort.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

het is wel raar dat de computer hem ziet terwijl de printer niet aan staat?

Ja klopt snap er niks van op het bureaublad rechtsonder zie je de printer staan! Maar wil je iets printen doet ie het niet! Tevens staan alle knoppen uit het lijkt net of het geen stroom krijgt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan