Epson probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeanine1

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2010
Heb al ongeveer een jaartje een Epson all-in-one.

Alleen:
1. hij lijnt verkeerd uit bij tekst. Plaatjes staat ie nu goed voor, maar plaatjes en tekst tegelijk drukt ie alleen de plaatjes nu goed van.
2. Ondanks dat de inkt patronen nog niet zo oud zijn(nog geen 6 maanden) geeft ie toch weer aan dat ze leeg zijn, terwijl ze bijna niet gebruikt zijn.
3. Hij wil helemaal geen zwart meer printen, kan tekst alleen nog blauw printen.

4. Sinds me Windows 7 upgrade, print ie helemaal niks meer.

Word een beetje gek van die printer. Ook al geprobeerd nieuwe driver te installeren, maar die gaf een foutmelding.
Ik moet nog een paar dingen afdrukken en school is dicht. Iemand een idee hoe ik die fix?

patronen 6mnd oud ,heb je wel vaak de printer aangezet voor kleine dingetjes??
waarom zouden de patronen dan niet leeg kunnen zijn??
patronen die je krijgt bij aanschaf printer zijn in notime leeg
voor win 7 wel de juiste drivers gevonden???:rolleyes:

Nee heb inmiddels al zeker 5 nieuwe patronen gehad sinds mijn aankoop, dus de 1e patronen die bij de printer geleverd worden zijn het niet.

Heb hem wel eens aangezet voor kleine dingen.

Ik heb de allernieuwste driver op de Epson site gepakt en stond bij dat ie geschikt was voor Windows 7, 32 bits(zelfde windows als ik heb).

welk model?

heb zelf ook een epson, wat mij opvalt is dat als je hem uitlijnt of de printerkop reinigd dat ie heel veel inkt gebruikt.

als je dit 10 keer doet is zeker je cadridge leeg.

Ik heb een Epson Stylus SX205.

heb hem wel paar keer geprobeerd uit te lijnen, denk stuk of 4/5 keer. en denk 2/3 printerkop reinigen. (werd me aanbevolen door iemand die ik ken die er verstand van heeft). Het probleem zou dan opgelost moeten zijn, maar blijkbaar is dat dus niet gebeurd :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan