Epson RX420 Printprobleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freaky Legend

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2002
Beste mensen,

Ik wilde net even een paar documenten uitprinten en toen was plotseling de zwarte inkt op. Nu zit er nog genoeg blauwe, rode en gele inkt in maar hij weigert om te printen omdat de zwarte inkt op is.

Heeft er iemand enig idee hoe de printer alsnog kan laten printen, want om deze tijd zijn de winkeltjes gesloten terwijl ik het morgenvroeg nodig heb, en daarbij vind ik de inkt nogal duur aangezien ik een ander kleur ook goed vindt.

bvd,
Jordy

Dat kan volgens mij. Selecteer in je documenten alle tekst en kies dan een andere kleur. bvb. het donkerste grijs.

heb dit al geprobeerd maar dan weigert ie alsnog.. zou toch een schande zijn dat je verplicht een kleur inkt moet komen terwijl je m nooit zou gebruiken..

Misschien nog een oplossing. Verwijder je 2 cartridges even en plaatst ze dan terug. hopelijk helpt dit. Epson, en andere printers hebben zo hun eigen eigenaardigheden. Anders zou ik het zo niet weten.

Was een creatief idee maar helaas werkte ook dit niet.. denk dat er niks anders op zit dan toch maar nieuwe inkt kopen.

Weet nu al zeker dat de volgende printer geen Epson zal worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan