Ik heb twee epson printers (700 en 790). Als de spuitkanaaltjes goed werken, zijn het fantastische printers, maar het probleem is dat die spuitkanaaltjes heel vaak dichtslibben. Probleem bij beide printers is identiek. Advies van een Epson medewerker: vaker printen. Dank je de koekkoek: a. heb ik daar geen behoefte aan en b. is veel te prijzig.
Ik verspil ontzettend veel inkt met iedere keer het reinigen van die spuitkanaaltjes. ik overdrijf niet als dit af en toe een kwart tot een halve cartridge kost.
Ik vraag me af of andere printermerken ook last hebben van dit probleem. Diverse Canon printers staan te boek als zeer goede fotoprinter. Hebben die bijvoorbeeld dit probleem ook?
Ik verspil ontzettend veel inkt met iedere keer het reinigen van die spuitkanaaltjes. ik overdrijf niet als dit af en toe een kwart tot een halve cartridge kost.
Ik vraag me af of andere printermerken ook last hebben van dit probleem. Diverse Canon printers staan te boek als zeer goede fotoprinter. Hebben die bijvoorbeeld dit probleem ook?