Epson Stylus C70

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephond

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Berichten
48
Hoi,

Als nieuwe gebruiker hoop ik dat u/jullie mij kunnen helpen. Ik beschik al ruim 2 jaar over de epson stylus c70 printer. Paar maanden terug begon hij rare eigenschappen te krijgen. Er kwamen veel strepen in de afdrukken of er ontbraken kleuren, na een paar keer reinigingsprocessen werd het minder.
Vorige week wilde ik een paar plaatjes afdrukken, en kwam er geen ene kleur meer uit. Ik had zelfs 10 keer de reiningsproces uitgevoerd, maar het mocht niet baten.
Ik heb toen contact gehad met de Epson, hun zeiden meteen dat de printer gereparreerd moest worden. Nu is allang de garantieperiode voorbij en dus een dure grap om hem te laten repareren, en kan dus beter een nieuwe aanschaffen. Het probleem is ( naar mijn mening) dat de spuitmondjes zijn verstopt. Het probleem is dat je deze niet kunt vervangen op de C70. Weten jullie soms tips om de spuitmondjes open te krijgen, zodat hij weer gaat printen.

Alvast heel hartelijk bedankt.

Met vriendelijke groet,

Stephan
 
je kan een poging wagen met een in lauw water gedompeld pluis vrij doekje de gaatjes open te krijgen
 
Re:

Okej, ik ga het eens proberen, alvast bedankt voor uw tip :thumb:
 
helaas niet geholpen

helaas heeft uw optie niet geholpen. Heeft iemand nog andere tips?
Anders overweeg ik toch om een nieuwe printer aan te gaan schaffen. Wat is/ zijn de beste merken en ik wil geen vaste printkop meer ( dus dat ik steeds bij het vervangen van de cardrigdes nieuwe spuitmondjes invoeg:thumb: )

Alvast bedankt,

Stephond
 
Epson geeft betere fotoafdrukken.
Canon scherpere tekstprints
HP zit er tussenin.

Recent heb ik een Canon BJC 210 bubblejet overgenomen vooe E 20,-- inclusief nieuwe colorcardridge.
Koopje dus.
Werkt onder winME en Win98 en XP

Mijn Epson stylus 440 moet iedere week een keer printen anders is het foute boel.
Zie over reinigen:
http://members.lycos.nl/vazed/epson/

De canon kan maanden stil staan, bij gebruik werkt het gewoon.

:cool:
 
bedankje

hoi, bedankt voor uw tips.

Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar een HP.

Groetjes, Stephond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan