Epson stylus D68 (m) Photo edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liesjeja

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Hallo Allemaal,
Zoals meerdere mensen hier al over de Epson wat gevraagd hebben, heb ik ook nog een vraagje.

Zelf heb ik een Acer Extensa 5220 Laptop, Windows Vista.
Nu heb ik gister dus een printer van iemand gekregen, zie bovenstaande info.
Maar..
de laptop ziet de printer wel. Maar kan er geen contact mee maken. Ik kan dus niet de inktjets nakijken hoeveel inkt er nog in zit. En kan dus ook niet printen.

Nu heb ik gezien dat er verschillende poorten zijn.. Kan het daar aan liggen?? USB zit nu in de linker usb poort, bij eigenschappen staat hij nu op lpt1. Is dit wel goed?

Ik heb een driver van internet gehaald. Maar iedere keer wanneer de USB weer aangesloten wordt, of na het opnieuw opstarten, vraagt windows om de benodigde files te instaleren. Dit lukt dan, en krijg ik de melding dat het apparaat klaar is voor gebruik. (Niet dus!)

Wie o wie kan me een handje helpen?:thumb:

Grtz Liesjeja

Hey bedankt voor het zoeken..
Maar ook deze heb ik al geprobeerd.. Zonder goed resultaat helaas... :rolleyes:

Als de printer USB is aangesloten, dan is de LPT1 bij eigenschappen NIET de goede poort.
Zet 'm op virtuele USB 1,2 of net zolang totdat íe doet. (zie plaatje)

Daarnaast, heb je de goede installatiemethode gevolgd?

- eerst software installeren,
- pas als de software erom vraagt de usb connecten en de printer aanzetten.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    84,1 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:
Hey bedank! :thumb:
Zoiets had ik me ook al bedacht.. Heb trouwens geen enkele keer tijdens de instalatie iets gelezen over het aansluiten van de printer.. ??
Nou weer het volgende.. nu wil ik het verwijderen en nu kan ik geen progje vinden????

*zucht* :confused:

De utiliteitssoftware verwijder je binnen programma's / software en de drivers verwijder je door de printer 'weg' te gooien (te déinstalleren).

Ohw... Toch zo simpel.. hihi.. Ff proberen! En weer bedankt! :thumb:

Hm.. een fout melding waar ik geen kant mee op kan.. heb trouwens ook geen melding gehad dat ik de printer moet aansluiten.. :shocked:

Bijlagen

• printer.jpg
    printer.jpg
    47 KB · Weergaven: 40
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan