Epson stylus DX 7400

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitohond

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2005
Wie o wie kan mij helpen, ik heb een niewe printer die ik wil instaleren op windows vista premium, maar wat ik ook probeer, ik krijg hem niet geinstaleerd. Heb al van alles geprobeert, zelfs de printer geruild, ik dacht misschien is die niet goed, maar dat was het ook niet.Ik krijg steeds op het end van de instalatie, dat de computer de printer niet kan vinden.Ik heb alle aanwijzingen al geprobeerd, maar zonder resultaat. Beste mensen, wat doe ik fout????, wie weet de oplossing voor mij. de printer is een epson stylus DX 7400 en de computer is een compaq met windows vista premium. Bij voorbaar hartelijk dank.
Ook de kabels al gewiseld, dus die zijn goed, ook alle aanwijzegingen van de CD Rom opgevolgd.

Heb eerst de drivers geinstalleerd en daarna de printer aangesloten?

vista epson printer inst.

Ik heb precies gedaan als de voorschriften en de gebruiksaanwijzing voorschrijven, maar wat ik ook doe, ik krijg de printer niet geinstaleerd. Ik weet wel dat het probleem in mijn computer zit, want met een canon printer gebeurde precies het zelfde. Ik weet echter niet wat ik moet doen, Het is wel lastig zonder printer. Het gaat dus om de Epson DX 7400.
Ik kan me niet voorstellen dat er met mijn computer iets aan de hand is, ik heb hem net een maand of zo. Wat kan ik nog meer doen beste mensen. Met vriendelijke groet sitohond

printer werkt niet

Ik heb alle soorten downloads van epson toegepast, maar zonder resultaat, ik weet echt niet wat er aan de hand is, ik denk, dat ik maar terug ga naar de fabrieksinstellingen, dan moet ik wel alles opnieuw doen, maar zo werkt het ook niet, met systeem herstel gaat het ook niet, wie weet nog een andere raad, groetjes sitohond

Je zou in apparaatbeheer nog eens kunnen kijken of er bij usbcontrollers een uitroepteken staat.

vista epson printer inst.

Niets helpt, ik begrijp hier niets meer van, alle internet downloads van Epson geprobeerd, maar nee hoor, wat ik ook doe, men blijft om een stuurprogramma vragen, of hij zegt, stuurprogramma gevonden maar er is een fout op getreden. Hij zegt niet wat voor fout. Het komt er op neer, dat ik allerlei tegenstrijdige aanwijzingen krijg.
Heb de usb kabel voor alle zekerheid vernieuwd en alles wel tien maal gecontroleerd, de printer bij de leverancier omgeruild, maar het mag niet helpen. Moet ik nu maar terug gaan naar de fabrieks- instellingen, of zal dat ook niet helpen?. Wie weet nog iets te verzinnen, of deze nieuwe computer is de weg kwijt, want met het installeren van de webcam ging het ook al moeizaam en kreeg ik niet alle bestanden op de computer. Ik weet nu niets meer te verzinnen en ik kan niet zonder printer.
Beste helpmeijers, alvast bedankt mocht er een oplossing komen, ik heb nu alles weer verwijdert uit het geheugen, zal het morgen nog eens proberen.
Hij geeft aan: stuurprogramma niet geinstalleert, code 28. Poort MFP (Hi speed) kan ik hier wat mee??

Epson dx 7400 (vista)

De computer is terug naar de leverancier geweest, die hebben de boel geheel opnieuw ingesteld, ik was wel alles kwijt en moest dus alles opnieuw instellen, maar sommige programma's willen nog niet geinstaleerd worden, dus ik wacht maar even af wat het word. Wel wil ik een ieder bedanken die mij wijze raad heeft gegeven.
De vriendelijke groeten sitohond ( gisteren mijn compu teruggehaald )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan