EPSON Stylus DX3850 weigert cartridge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harries

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Ik heb al geruime tijd een EPSON Stylus DX3850.
Bij de aanschaf heb ik originele cartridges gekocht, maar daarna nooit meer.
De laatste cartridge echter die ik kocht (bij de LIDL), waar op het doosje acht EPSON printers staan waarvoor hij geschikt is, weigert mijn printer.
Een rood kruis door de zwarte cartridge als ik probeer te printen, annuleren helpt niets.
Wie weet een oplossing?

Hoi,

'manke' cartridge eruit
printer en pc uit
printer aan en correcte cartridge erin.
printer weer ui
pc aan
printer aan

Tip voor de volgende keer, gewoon bij een computerwinkel je inkt kopen, mocht er dan ooit een probleem voordoen (zoals nu) dan kan je terrecht bij de winkel voor evt. hulp.

Is het al gelukt?

ook ik maakte voorheen wel eens de fout door de goedkopere versies te kopen, geheid dat er alleen maar ellende van kwam.

dus gooi die zooi maar weg en ga naar de computerboer.;)

suc6

Epson

Ik heb al geruime tijd een EPSON Stylus DX3850.
Bij de aanschaf heb ik originele cartridges gekocht, maar daarna nooit meer.
De laatste cartridge echter die ik kocht (bij de LIDL), waar op het doosje acht EPSON printers staan waarvoor hij geschikt is, weigert mijn printer.
Een rood kruis door de zwarte cartridge als ik probeer te printen, annuleren helpt niets.
Wie weet een oplossing?

Misschien ben je er al uit , maar met de Epson Stylus D92 had ik hetzelfde probleem . Vervangende cartridges van diverse verkopers ( o.a Handyman ) werden geweigerd . Tot ik van Kareera Trading Company ( www.opusart.nl ) een probeer cartridge kreeg en zowaar deze werd geaccepteerd . Nu heb ik al meermalen patronen bij hen gekocht en ze bevallen goed . Wat wel jammer is .... ze bevatten ong. 13 ml inkt , maar de Epson printer blijft braaf Lege Cartridge melden als er ongeveer 5,5, ml is verbruikt . Maar dan nog ... de cartridges zijn een stuk goedkoper dan de originele .
Op forum heb ik onder Hardware / printers de vraag gelanceerd of deze electronische bewaking niet eruit kan worden gehaald , desnoods door enig sloopwerk in de printer !
Want het is ook erg vervelend dat je printer onbruikbaar is als er één patroon leeg is !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan