Epson Stylus Photo px710w

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcootje

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2003
Deze heeft aan het einde van de foto print een groenachtige rand lopen,dus over het kortste deel.Ook bij het originele papier van epson,wat kan je daar aan doen?Voor de rest is het een perfecte foto die eruit komt.

Is dit bij iedere foto die je afdrukt? Zou je misschien een voorbeeld kunnen posten? Heb je de optie randloos afdrukken ingeschakelt in de printer? En gebruik je de originele cartridges? :P En is dit altijd al zo geweest of is dit zich plots voor gaan doen? :confused:

Ik had wel randloos in de printer display gezet,maar niet in de printer opties van de pc.Het is alleen bij randloos printen.Ik heb het nu goed gezet,heb alleen even geen 10x15 papier meer en om een a4 te gebruiken vindt ik zonde.Je hoort nog,alvast bedankt.

Okay we zien vanzelf het resultaat :)
Je zou het anders ook ff kunnen checken door de volgende keer (wanneer je weer 10x15 hebt) via de printer zelf een foto af te laten drukken. Dus bijvoorbeeld via usb of sd..

Ga vanmiddag even kijken voor papier,vindt trouwens de foto's op gewoon papier niet echt denderend,had hiervoor een hp en deze was op gewoon papier beter.

Ik heb de spuitmondjes een keer of 3 gereinigd en de test gedaan en de foto's zijn perfect nu.Zelfs op papier van de action :)

Mooi dat het probleem is opgelost. Dat over het afdrukken van foto's op normaal papier ben ik met je eens. Dat vind ik ook een beetje tegenvallen, maar het zal wel aan mijn instellingen ergens liggen. Ik vind het best zo, gebruik hem toch voornamelijk voor het afdrukken van foto's. En laat die daar nou héél goed in zijn.. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan