epson stylus photo rx425

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
betreft de epson photo rx425.
Ik heb deze aangekocht op7-2-05
Ik heb ongeveer 12 fotos geprint van 10x15 en wat teks bladen.
De printer gaf aan dat de patronen leeg waren.
ik dacht DAT is toch wel heel vlug maar goed ik heb vier
nieuwe gekocht er ingezet en klaar.
Nu heb ik de oude patronen alle vier voorzichtig open gemaakt en wat blijkt er zit nog voor zeker 35/40 % inkt in de voorraad. BIJ ALLE VIER???????
De patronen zijn
zwart to551 cyaan to552 magenta t0553 geel t0554
prijs voor alle vier eu 43.20
Wie heeft daar ervaring mee of heeft dit ook mee
gemaakt.
Ik ga zeker de fabrikant aan schrijven ik voel mij zeer bedonderd daar door.
E DE WAELE

Was daar geen stukje over in de krant een jaar of ???2 geleden?

Die indicator geeft veel te vroeg aan dat de patronen leeg zijn zodat de consument sneller een nieuwe cartridge gaat kopen.

Ik heb het ook helemaal gehad met epson. Ik wilde ze bijvullen maar ik blijk voor iedere kleur een reset-apparaatje nodig te hebben. Anders blijft de computer aangeven dat de cartridges leeg zijn :evil:

Epson tool heeft in ieder geval de reset uitgevoerd:thumb:

Bedankt Gerard:D

Zal voor de topicstarter ook wel werken.

Laatst bewerkt:
Wat zou ik nu nog kunnen doen ?
Hoe werkt de epson tool en wat doet deze
Als ik dit allemaal lees dan hebben ze mij mooi bedonderd
bij epson
Ik heb wel 4 patronen gekocht
Waarom doet niemand daar iets aan er gaan nog meer slachtoffers vallen ik ben er dus een van
bedankt EPSON VOOR DEZE MOOIE TRUC
E DE WAELE

Als je in de systemtray op het icoon rechtsklikt dat aangemaakt wordt na installatie dan kun je de kleuren en ook zwart resetten. Dat kan dus met de tool.

Ik hoop dat het werkt.

Leve de HP printer. Epson kan van mij nu echt het raam uit. (rood wil nog steeds niet terwijl hij echt vol is):evil:

PS. Hier kun je lezen wat de tool allemaal kan http://www.digitalrevolution.nl/drtool/gebruiksaanwijzing.html

Laatst bewerkt:
hallo tanja
het leuke is dat ik ook en hp printer heb de deskjet 660c maar die heeft soms de kuren dat hij wel 20-30 bladen er uit blaast zonder dat er iets op staat
Ik dacht nu ga ik eens epson proberen een domme koop van mij dus.
maar waarom doet epson er dan niets aan??
e de waele

Ik denk dat dat tooltje is wat ze eraan gedaan hebben. Dan kun je de cartridges ECHT leeg maken. Als ze niet helemaal leeg zijn beduvelen ze de boel natuurlijk.

Ik denk dat het nu voor hun dus opgelost is. Heb je het tooltje al gevonden? Even bij google zoeken op epson reset tool, dan vind je hem wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan