Epson stylus photo RX425

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieter Hendriks

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Ik heb onlangs windows 10 geinstalleerd op mijn desktop pc, maar toen werkte mijn printer Epson stylus photo RX425 niet meer, weer teruggezet naar windows 7 (professional) en nu werkt mijn printer ook niet meer, had indertijd ook problemen toen ik windows 7 prof. had geinstalleerd, na contact met Epson op hun advies Vista drivers gedownload en toen werkte de printer.
Heb nu ook weer contact gehad met Epson en hun suggesties geprobeerd zonder resultaat, volgens Epson zou hij moeten werken.
Heeft iemand voor mij een oplossing.

Pieter

Hoi hoi Pieter

:D Gaan wij nu samen deze probleem oplossen toch :D

Ik heb Epson Stylus Photo DX 4450 bijna dezelfde als die van jou

Jij hebt dus Epson Stylus Photo RX425 ... dat is ook Alles in Een printer ( met scanner enz. ? ) .. toch ?

Even op een rijtje nog eens, driver voor jouw printer geïnstalleerd heb je ook ...toch ? weet je zeer zeker dat juiste driver is en voor jouw systeem compatibel is ?
64 of 32 bit moet die zijn ? ...enz.. Jouw windows7 pro. systeem welke bits heeft 32 of 64 ? :(

Laatst bewerkt:
De printer moet compatible zijn met windows 7 32/64bit.
Als de printer wel in je lijst staat bij de printers, verwijder die volledig, ook de evt geinstalleerde drivers.
Koppel de printer af en herstart de pc., Zet hem dan volledig uit en koppel de printer (usb) weer aan, zet de pc aan, windows moet nu de printer zelf vinden en zelf installeren.
Eventuele windows 7 drivers kan je vinden op deze pagina van epson.

Btw, het is absoluut niet nodig om een moderator te attenderen om je vraag weer onder de aandacht te brengen bij de gebruikers.
Slechts zelf reageren op je vraag is meer dan voldoende. De attendeer knop is hier niet voor bedoeld.

:confused: Och ...

Ik heb eindelijk deze topic vergeten, Pieter heeft nooit gereageerd en dacht ik heeft al lang andere printer gekocht ..:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan