Beste computerkenners,
Ik heb een Epson Sx6000 Al-in-one gekocht.
Nu heb ik deze geïnstalleerd, en aangesloten per bekabeling (usb) en dit werkt.
Echter, ik wil draadloos gaan printen. Hoe kan ik nu draadloos verbinding maken tussen mijn laptop en de printer? Ik wil dit niet via de router doen, aangezien dit een gedeelde router is (studentenhuis) die bovendien ergens onder in een kelderkast staat.
Ik zou gewoon draadloos verbinding maken tussen mijn laptop en mn printer!
Het bijgeleverde programmaatje EpsonNet kan in elk geval niks vinden, en ik zie de printer bijvoorbeeld ook niet staan wanneer ik zoek naar draadloze netwerkverbindingen o.i.d.
Wat nu?
Wil ik iets wat uberhaupt niet kan, of is er een probleem, of moet ik iets op een andere manier doen?
Ik hoor het graag! Wie kan me helpen?
Groet,
Eric
Ik heb een Epson Sx6000 Al-in-one gekocht.
Nu heb ik deze geïnstalleerd, en aangesloten per bekabeling (usb) en dit werkt.
Echter, ik wil draadloos gaan printen. Hoe kan ik nu draadloos verbinding maken tussen mijn laptop en de printer? Ik wil dit niet via de router doen, aangezien dit een gedeelde router is (studentenhuis) die bovendien ergens onder in een kelderkast staat.
Ik zou gewoon draadloos verbinding maken tussen mijn laptop en mn printer!
Het bijgeleverde programmaatje EpsonNet kan in elk geval niks vinden, en ik zie de printer bijvoorbeeld ook niet staan wanneer ik zoek naar draadloze netwerkverbindingen o.i.d.
Wat nu?
Wil ik iets wat uberhaupt niet kan, of is er een probleem, of moet ik iets op een andere manier doen?
Ik hoor het graag! Wie kan me helpen?
Groet,
Eric