epson wf 3520 installatie lukt niet (wifi)

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelwest

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2013
Hallo, ik heb enige tijd terug een WF 3520 gekocht en geïnstalleerd. Dit is gelukt. GEdurende twee maanden gescand en geprint en dat verliep buitengewoon goed.
Sinds twee weken is verbinding verbroken (ipad in huis, maar kan toch niet de reden zijn !!!??)
Ik krijg mijn printer wel gekoppeld met mijn draadloos netwerk (wifi icoon licht op) , maar de installatie op mijn laptop lijkt niet goed te gaan.

Als ik op laptop icoon voor scannen aanklik krijg ik ook foutmelding.

Ik heb geen idee. Heb al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd. Op printer lukt wifi automatisch verbinden niet, maar wifi instel wizard wel. Dus wel verbinding met router.

Windows 7
Router Linksys E2000 (enige router in huis)

Hoop dat ik iemand mij verder kan helpen.

groet
Roel

Laatst bewerkt:
Ok, ik kan nog niet uit je verhaal destilleren waar je probleem nou precies zit, maar waarschijnlijk moet je de Wizard draadloos netwerk opnieuw uitvoeren, of ook zeer waarschijnlijk moet je op de printer opnieuw de netwerksleutel intikken.

Gis- & gokwerk mijnerzijds... ;)

Dank je voor je hulp.
Ik heb op de printer handmatig verbinding gemaakt met de router. Via de wizard gaat het niet goed.

Probleem is dat laptop geen verbinding maakt met de printer. Allebei wel draadloos verbonden met de router.

Waar tik ik op printer opnieuw de netwerk sleutel in en hoe kom ik aan die aan die sleutel. Is dat wachtwoord van de router?

Hallo beste forumleden,
Heeft er iemand wellicht nog een suggestie? Het is mij nog niet gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan