Er blijft iets van verwijderde software op bureaublad staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

saraahtje666

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2009
Hallo,

Ik had iets gedownload om uit te testen, Photoframe genaamd. Maar het werkte niet goed, dus heb ik het direkt weer verwijderd, met ctrl+shift ingedrukt. Maar een groot plaatje waar je de fotos zou moeten plaatsen blijft staan, en neemt een groot deel van mijn bureaublad in beslag. Ik kan het niet minimalizeren of verschuiven. Ondanks deinstallatie staat het er ook na herstart van de computer. Weet iemand misschien hoe ik dit kreng weg kan krijgen?:evil:

Ik begrijp uit je verhaal dat verwijderen niet gaat?

Met het programma Unlocker (gratis te downloaden) maar eens proberen. Eventueel blokkerend proces eerst uitzetten.

Soms zorgt echter een rest van het verwijderde programma in het register voor steeds weer opnieuw aanmaken van een dergelijk bestand. In dat geval gericht zoeken (met de naam van het bestand) in het register. En deze registersleutel verwijderen.

er blijft iets achter

Ik heb iets anders gedaan, een nieuwe achtergrond voor bureaublad ingesteld,:p nu is het weg.
Hoop maar dat het achterblijven van het "beginvenster"van dat programma verder geen kwaad kan.

Toch bedankt!

er blijft iets achter

mij werd gevraagd of het probleem was opgelost of ik wilde reageren. Sorry, dacht dat dat uit mijn antwoord bleek, vandaar deze late reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan