Er draait nog een installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

friso44

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Waarschijnlijk door een mislukte update van een Microsoftprogramma blijft mijn computer voortdurend druk bezig. In windows taakbeheer schiet de CPU voortdurend van 2% naar 55-75% heen en weer. En met veel harddiskactivtiteit.
Probeer ik een programma weg te halen dan krijg ik de mededeling: er draait nog een andere installatie, sluit deze eerst af. Maar ik weet niet hoe (de computer uizetten en weer opstarten helpt niet), ik weet niet welke installatie er gaande is. De foutmeldingen zijn (soms) 1500 en 1680. Op de microsoftsite staat een ingewikkeld verhaal waar ik geen letter van begrijp. Spyware docter en Registry mechanic hebben ook geen verbetering opgeleverd. Heeft iemand een suggestie hoe ik de onbekende installatie kan stoppen? Ergens in het register? Ik heb Offce er al helemaal afgegooid, outlook ook (door gewoon die directory te deleten, uninstall gaf de foutmelding over de nog draaiende andere installatie.
dank en groeten,

Paul

500 weten meer dan 1

Misschien is je vraag al opgelost, zet dan de vraag op opgelost.
zo niet dan ben ik wel geintresseerd in die link waar je het over hebt en waar je niets van snapt.:D

Formatteren

Hallo,
Ik heb mijn harde disk geformatteerd en alles maar opnieuw geinstalleerd. Allerlei registercleaners en spydoctorsd losten ook niets op. Die URL heb ik (dus) niet meer, ik kwam via de foutcodes 1680 en 1500 (als ik het mij goed herinner) op de microsoft site op een pagina met een technische beschrijving die mij mijlenver boven de pet ging.

groeten,

paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan