Er gebeurd niets !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi1

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2003
Berichten
146
Hoi,

Zodra ik mijn Pc opstart, gebeurd er niets meer!!!!!

Ik heb al een andere agp kaart geprobeerd omdat ik dacht dat er iets mis was met de agp kaart maar haalt niks uit.
Er komt totaal niks op het scherm.

Wat moet ik doen om erachter tekomen wat er fout zit?


Mobo: Soltek P4
512 Mb
Ati 128 Mb

Groetjes
Rudi
 
Hoi;
Ja hoor, hij start wel maar verder gebeurd er niets.
Allle fans draaien maar verder zie je of hoor je niets, ook niet de Hd. Dus ik denk dat er iets serieus aan de hand is.

Thanx,
Rudi
 
Hoi,
Denk ik niet, er komt niks op het scherm, het scherm krijgt ook geen signaal.

thanx;
Rudi
 
Het is misschien ouderwets, maar je zou, zowel in- als aan de computer, eens alle kabels aan kunnen drukken. Ergens valt er een verbinding weg, daarom zou je kunnen denken, dat er ergens een kabel geen goed kontakt meer maakt
Joop
 
Hoi,
Da klopt ook wel, maar het is zeker niet ouderwets!!

Heb ik ook allemaal al geprobeerd, maar dat is het niet.
Heb ook al verschillende monitors erop gehad niets helpt.

Thanx,
Rudi.
 
Probeer eens op te starten met het minimale aangesloten. Alleen je videokaart en 1 geheugen reepje. Eventueel toch met een andere voeding testen.(even lenen als je die niet hebt) Het kan dat je voeding plotseling niet voldoende stroom kan leveren, waardoor de pc niet goed kan opstarten.
 
Ik geloof er niet echt in, maar zou het misschien iets met dat batterijtje op het moederbord te maken hebben? Heb je er nieuwe hardware in gedaan? Zijn er jumpertjes verzet? Ik voel met je mee, maar ben ervan overtuigd dat het iets met de hardware te maken heeft.
Joop
 
Soms wil het wel eens werken als je de + en de - (op de plaats waar je mb batterijtje zit) even met elkaar verbind. (Bat. er wel uithalen uiteraard...)
 
Hoi,
Allemaal alvast bedankt voor jullie fijne reacties.

Voorlopig komt er nog geen schot in de zaak maar zal jullie tips zeker morgen even uitproberen en ik hou jullie op de hoogte.

Zal alvast een een andere voeding gaan zoeken.

Groetjes en bedankt,
Rudi.:thumb:
 
Hoi Iedereen,
Probleem opgelost,
Heb 'm naar de winkel gebracht, en daar hebben ze vastgesteld dat de Processor stuk was.

Dus nieuw Mobo en pr.



Iedereen bedankt voor de moeite!

Groetjes,
Rudi.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan