Er is een Fout bij het instaleren van games op mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darth Sion

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
je hebt games zoals kotor met 4 cd's elke keer als ik bij de 3de cd kom komt er een fout melding dit zegt:

Er bevindt zich een onjuist volume in het station. Plaats volume k2_UK_v_1_0_dsc_in station F:. dan kan ik kiezen tussen annuleren opnieuw of doorgaan

Heb dat vroeger ook al eens gehad...

Wat je moet doen is het volgende:
- Als je van de ene CD naar de andere moet overgaan, dan haal je uiteraard de oude CD eruit en leg je de nieuwe erin (vb cd 2, of cd3,...)
- houd de shift-toets ingedrukt
- sluit de cdromdrive
- houd de shift-toets ingedrukt tot je hoort dat hij aan het zoemen gegaan is, dan kan je de shift-toets loslaten en de installatie verderzetten.
Doe dit voor zowel cd2, als cd3, als cd4 en mss is uw probleem dan wel opgelost...

Door de shift-toets ingedrukt te houden terwijl je een cd start, vermijd je dat Windows deze automatisch gaat starten.

Het lukt niet want de fout melding komt er altijd op voor je de volgende cd moet insteken

Wanneer je het schermpje krijgt om een volgende CD in te steken, krijg je dan ook een knopje Bladeren... ?

Want de makkelijkste oplossing zou dan zijn: steek CD2 in, kopieer alle bestanden naar een map op de harde schijf, steek CD3 in en doe hetzelfde om dan zo de installatie vanuit mappen op de HD verder te zetten.

Een andere oplossing, maak via Nero of een ander brandprogramma van elke CD een image op de harde schijf en mount via Daemon tools of Alcohol120% elke CD telkens hij een volgende CD nodig heeft.

nope geen bladeren

Ik denk dat ik mijn cds beter is terug doe en vraag wat er mee is

Het komt gewoon omdat je de vorige cd er te vroeg uithaalt, dit is geen foutmelding van de setup van het spel, maar van windows.
Als je deze krijgt stop je gewoon de vorige cd er terug in, en druk je op annuleren.
Even wachten en de volgende cd erin stoppen.

Veel succes.

hum Daar heb ik nog niet aangedacht ik zal het is proberen alle sinds bedankt maar ik vind het wel raar... want ik steek de volgende cd er in telkens als die het vraagt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan