Er is een probleem opgetreden BF3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossieros

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2011
Hallo allemaal,

Ik krijg met het spelen van bf3 iedere keer deze melding

er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt,
het programma wordt afgesloten en er wordt een melding weergegeven als er een oplossing beschikbaar is.

Ik heb zelfs al heel mijn schijf geformateerd en alles er nieuw erop gezet.

mijn specs:

intel Q9550 quad core
GTX 280 1024mb videokaart
750 gb hardeschijf
4 gb ocz geheugen.

Kan iemand mij helpen.

alvast dank.

Laatst bewerkt:
Van welk merk is je videokaart? Ik herken hem niet dus zou kunnen dat ie vervangen moet worden.

Owwja, hoeveel GHz heeft je processor?

GTX 280 zal een NIVIDIA videokaart zijn, merk maakt niet uit. Kaart zou BF3 wel aan moeten kunnen, echter niet op de hoogste settings.

Ik heb dit probleem ook gehad maar dan bij de beta. De oplossing die toen werkte was het volgende: Ga naar C/program files/origin games . Kijk wat de naam is van het Battlefield 3 mapje. Als er Battlefield 3 TM (in het klein in de bovenhoek) achter staat moet je dat weghalen zodat er alleen Battlefield 3 staat. Bij mij werkte dit.

ik heb ook dat nu regelmatig uitvalt.. ik heb al gevraagd hoe dat komt aan EA... ze zeiden dat ze het aan verhelpen zijn en er een update komt.
even afwachten dus.
zorg dat alles up-to-date is drivers van de videokaart,windows zelf en punkbuster.
als je origin verwijderd en opnieuw instaleert(alleen origin niet battlefield) dan download ie een update van 11 gb, miss kan dat het ook oplossen.

groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan