er is geprobeerd een socketbewerking uit te voeren op een onbereikbaar netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

tintin

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
hallo lieve mensen

ik ben radeloos!

ik krijg sinds vanochtend steeds deze melding als ik spotnet wilt opstarten :

er is geprobeerd een socketbewerking uit te voeren op een onbereikbaar netwerk 85.12.40.195.119

ik weet niet hoe en wat ik hiermee aan moet! heb er nog nooit problemen mee gehad sinds vandaag!

heb al spotnet naar de laatste versie geupdate en werk met w7 en heb als virusscanner kaspersky draaien tevens de windows firewall
deze heb ik al een keer uitgezet en gekeken of het probleem verholpen was maar niks helpt!

wie o wie kan en wilt mij hiermee helpen??

alvast dank voor uw aandacht!

met vriendelijke groet tintin

Ergens verkeerd adres doorgevoerd.

85.12.40.195.119 is geen geldig IP adres. moet dat niet 85.12.40.195:119 of zoiets zijn?

Ergens verkeerd adres doorgevoerd.

85.12.40.195.119 is geen geldig IP adres. moet dat niet 85.12.40.195:119 of zoiets zijn?

klopt is een typefoutje van mij! maar hij staat in de melding die ik steeds krijg wel zo!
het gekke is het ene moment heb ik wel verbinding maar is het erg traag met spots binnen halen,en het volgende moment krijg ik de eerder genoemde melding!

Mogelijk gaat er dan toch iets fout met de code. De melding komt waarschijnlijk van windows die een verkeerd adres doorkrijgt of een verkeerde interpretatie van het adres geeft.

Mogelijk gaat er dan toch iets fout met de code. De melding komt waarschijnlijk van windows die een verkeerd adres doorkrijgt of een verkeerde interpretatie van het adres geeft.

ik snap er helemaal niets meer van! hoe kan het dat windows dit ineens is gaan doen dan? gister werkte het nog als een tiet en vandaag ineens niks meer! ook de geupdate versie van spotnet werkt het ene moment wel en het volgende moment krijg ik de melding weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan