er is iets mis met mij laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin024

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
hallo,,

gister heb ik mijn nieuwe laptop gekocht bij de bcc, het is een packard bell easynote TM 81-RB-002. Gister toen ik naar '' mijn computer'' ging zag ik al dat harde schijf (C:) anders heette dan normaal hij heette; ACER (C:). ik vond dat al raar en heb toen de naam maar veranderd. toen ik vanochtend mijn laptop aan deed zag ik tot mijn grootte verbazing oppeens in het scherm ACER staan wat nog net geen seconde bleef. Mijn laptop was wel een show model maar ze zeiden dat als ik hem nam gewoon nieuwe accu en alles erbij kreeg. Maar Nu is mijn vraag: IK heb niet zo veel goede verhalen gehoord over ACER dus zou ik terug gaan naar de winkel? want dit hoort volgens mij niet een acer met packard bell?

hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Als jij een Packardbell gekocht hebt, dan heb je geen acer gekocht. Dus dan zou ik al terug gaan.

Ik zou zweren dat ook Packardbell zijn/haar eigen bootlogo heeft.. Maar ik lees het nu ook, maar nog steeds blijf ik op mijn eerste punt: als je een PB laptop hebt, dan heb je toch ook hun logo's + bootschermen + partitienamen, en niet die van Acer?

Laatst bewerkt:
Hallo Robin,

Het lijkt mij toch verstandig om even langs de winkel te gaan. Je verwacht geen Acer bootloader bij een Packard Bell laptop.
Je kan vragen hoe dit precies zit, als jij twijfelt over de kwaliteit van Acer (en terecht) kun je dat gewoon zeggen.

Al denk ik dat de reden van dat Acer logo hetgene is wat mrmusic noemt, dat Packard Bell van Acer is.
In dat geval zal veel van de hardware hetzelfde zijn, en zul je ook dezelfde kwaliteit krijgen!

Misschien mag je de laptop nog omruilen voor een ander merk.

Veel succes! :thumb:

Marco4

quote van Marco4

Misschien mag je de laptop nog omruilen voor een ander merk.

en dat zou ik zeker doen
packard bell en Acer zijn nou niet bepaald de merken dat je zegt,die zijn goed
zeer slecht zelfs

Alle laptopfabrikanten besparen altijd wel érgens op.
Ik heb zelf een HP laptop en had vaak problemen met het RAM geheugen.
Kwam er achter dat het één of ander goedkoop merk was, dus zelf vervongen met goed geheugen.

Acer staat bekend om zijn problemen met het moederbord, daar hebben zij op bespaard.
Problemen met het geheugen is één ding, maar met problemen met je moederbord heb je een serieus probleem!

Tip: Zoek een ander merk.

Succes!

Marco4

Gewoon terug gaan.

Zeggen dat je ontevreden bent over het product omdat je er achteraf bent achtergekomen dat het een acer is en je hier eerder veel problemen mee hebt gehad.

Ze kunnen namelijk niet zeggen je kunt hem niet terug brengen want hij is gebruikt omdat je hem als showroom model hebt gekocht!

Dus gewoon terug gaan en omruilen voor een HP Asus of dat soort dingen;)

Laat je niet afwimpelen en zorg dat je met een tevreden gevoel weer thuis komt!

Succes:thumb:

Maar werkt alles gewoon, zijn de specs in orde? Het veranderen van de disknaam heeft echt totaal geen invloed waarop dan ook. Acer heeft inderdaad niet zo'n goede naam wat service betreft. Maarja, het kost ook geen ene helemaal niks :)

Nouw ben ik het niet mee eens de service is redelijk goed met Acer. Eerder de kwaliteit is slechter bij Acer.

maakt het wat uit wat er slecht is van Acer???Acer en packard bell is gewoon slecht

Nouw ben ik het niet mee eens de service is redelijk goed met Acer. Eerder de kwaliteit is slechter bij Acer.

Omdat de kwaliteit zo belabberd is, krijgen ze zoveel telefoontjes dat de klantenservice het niet meer bij kan houden...
En dat resulteert in slechte service (behalve als je binnen de garantieperiode valt).

Mod edit

Kijk uit dat er geen discussie onstaat wat wel en niet slecht is.
Beperk tot de vraag van de Ts'r en wat die er aan kan doen.

Kijk uit dat er geen discussie onstaat wat wel en niet slecht is.
Beperk tot de vraag van de Ts'r en wat die er aan kan doen.

Er zijn nu meerdere tips gegeven aan de TS wat voor mogelijkheden er allemaal zijn.
Zou wel leuk zijn om wat van TS te horen (lezen) en om erachter te komen wat TS gaat doen... :)

Ik denk eigenlijk niet dat er hierover een discussie gestart kan worden, lijkt me vrij eenzijdig. :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan