Er klopt niets meer van de sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Als ik internet op ga, dan zie ik de sites heel raar tevoorschijn komen. Deze site bijvoorbeeld is helemaal wit, op de linkerkant na. Daar staan alle menu's onder elkaar en het is heel onoverzichtelijk.
Bij een legpuzzelsite zie ik alle puzzels onder elkaar staan in plaats van naast elkaar.
Bij Facebook kan ik niet reageren.
Bij een denksportpuzzelsite kan ik geen puzzels meer maken omdat ik een flash player nodig heb. Maar die melding ging altijd weg tot gisteren en ik kon de puzzels gewoon maken. Maar nu lukt niets meer. (behalve dit bericht dan, valt me nog mee).
Weet iemand wat eraan scheelt?
Ik heb vanmorgen trouwens malware bytes laten lopen, maar die heeft niets gevonden.
Wij hebben IE9.
 
Wij hebben geen CCleaner op deze laptop staan en ik heb geprobeerd het te downloaden. Ik krijg tot 3 keer aan toe de melding dat het niet gedownload kan worden omdat het schade aan de computer kan toebrengen.
 
Zet ie9 eens terug naar de standaardinstellingen, kijk of dat helpt.
Ccleaner is een betrouwbaar programma die veelal hier wordt aangeprezen.
Denk dat je av hier een false positive melding van maakt, of je deze van een minder betrouwbare bron probeert te downloaden.
 
Eindelijk. Het lijkt erop dat het gelukt is. Ik heb de browsegeschiedenis verwijderd. Deze site ziet er in ieder geval normaal uit. Ben benieuwd of het met de andere sites ook zo is.
 
Nou, het is weer foute boel hier. Deze bladzijde ziet er weer uit zoals ik het vanochtend zei, en ook hyves en startpagina hebben kuren. Ik weet niet wat het allemaal is vandaag.

Nog meer problemen: ook mijn windows mail geeft problemen. Ik verwacht een mail en als ik mijn mailbox wil openen krijg ik de volgende melding:

Kan windows mail niet starten. De toepassing kan het windowsarchief van windows mail niet openen. Windows Mail kan de berichtendatabase niet vinden. Als u de berichtendatabase naar een nieuwe locatie hebt verplaatst klikt u op OK om het databasebestand naar die locatie om te zetten. Klik anders op annuleren om door te gaan waarbij eventuele bestaande berichten beschikbaar zijn onder Slapende accounts.
 
Laatst bewerkt:
Zet eens een systeemherstelpunt terug met een datum dat je zeker weet dat alles ok was!
 
Heb ik geprobeerd. Melding: systeemherstel is niet voltooid. De systeembestanden en instellingen van de computer zijn niet gewijzigd. Details: de parameter is onjuist. (0x80070057)

Ik moet het uitvoeren met een ander herstelpunt, maar er staan geen herstelpunten meer op.
 
Ik krijg ook steeds de melding dat de C-schijf vol zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan