• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

er kunnen geen andere lettertypes worden gebruikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Ik heb mutaties gedownload van de bank in Excel. Nu krijg ik het bericht :"er kunnen geen andere lettertypes worden gebruikt" als ik iets vet wil maken. Hoe kan ik zorgen dat dat wel kan? Wie weet raad?

groetjes
juul

Je kan het beste zo min mogelijk informatie geven. Dan kan je ook hele slimme antwoorden verwachten. Hoe moeilijk kan het zijn om toestemming te geven om een bestand te mogen bewerken? Geen geel balkje bovenin?

Knipsel.PNG

Laatst bewerkt:
Ik ga op een cel staan en klik op B (vet) dan krijg ik het bericht Er kunnen geen andere lettertypes gebruikt worden in dit werkblad.

groetjes
Juul

Succes dan maar Juul. Wel briljant dat je een vraag hebt weten te stellen en verder nergens op kan antwoorden. Ik zou morgen de bank maar bellen en hopen op een hele geduldige medewerker.

En wat heb je gedownload?
Een .xls, een .xlsx, of een .csv?
Werk je op Windows of Mac?
Welke versie van Office?

Tevens is er al gevraagd om een screenshot.

Als XLS bestand. Bank afschriften. Ik werk met versie 2003

groetjes
Juul

Moeten we hier nu werkelijk alles 1 voor 1 uit jou trekken?

Welk OS?
Welke Browser?
Wat is de standaard downloadmap?
Open je het bestand rechtstreeks na het downloaden? Of via de verkenner?

Laatst bewerkt:
Beste Juul,

Kennelijk heeft niemand een direct antwoord op je vraag.
Natuurlijk willen we best proberen de oorzaak van het probleem te vinden maar daarvoor is het wel nodig antwoord op de vragen te geven.
Als je een antwoord niet weet, zeg dat dan ook even.

Een screenshot zal al veel duidelijkheid geven verwacht ik.

Allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie inzet. Ik ga morgen de bank bellen.

groetjes
Juul

Welke bank als ik vragen mag?
Meestal hebben banken wel redelijke documentatie over de bestanden die ze verstreken.

Het is de ABNAMRO bank, maar ik heb zojuist het hele dokument gekopieerd en geplakt in een nieuw leeg dokument nu is het probleem opgelost.

groetjes
juul

Overigens is Excel 2003 een wel heeeel oude versie die niet meer wordt bijgewerkt met beveiligingsupdates.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan