er moet WWW. voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvin15

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Hallo,

Ik heb een website bij Mijndomein.nl en als ik naar mijn website ga moet er www. voor anders kan hij hem niet vinden.
Moet ik dit bij de host veranderen of valt dit ergens anders mee te doen?

MVG calvin15

Dat ligt waarschijnlijk we; aan je website.
Draai je een cms? dan moet je ff checken wat je paden zijn en deze zonodig aanpassen..

Ik draai meerdere sites bij MD, en heb er geen problemen mee.

ja sinds kort draai ik een cms maar daarvoor niet en toen had ik er ookal last van.
mijn pad is:
////public/sites/www.site.nl/cms files

////public/sites/www.site.nl/cms files

/public/sites/http://www.jeiegensitenaam.nl/cmsfiles, even proberen?

moet ik dan gewoon inloggen met mijn ftp en dan de map in site's daarin veranderen?
PS: Het werkt wel op mijn domein maar niet bij subdomeinen

Laatst bewerkt:
Er zijn hier 2 dingen van belang (helaas hebben we zo weinig informatie gekregen dat je het grotendeels zelf zult moeten uitzoeken):
a. Eerste (en meest directe) probleem lijkt te zijn dat je in de DNS van je Internet-domein geen A record hebt dat je Internetdomein naar je website verwijst. [A record staat voor Address].
Je hebt dus nu geen A-record voor het Internet-domein zelf. Dat zul je dus moeten aanmaken. Kijk/vraag na hoe je dat doet.
b. Zodra je a. hebt geregeld, dan komt het er nog op aan of je webserver programma (o.b.v. zgn. host-headers) naast aanvragen voor www.jouwdomein.iets ook aanvragen voor jouwdomein.iets accepteert. In Apache wordt dat (bijv.) geregeld met ServerName i.c.m. ServerAlias in de VirtualHost secties van elke website.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan