Er worden zomaar websites geopend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor Mr. Wolf...
Als je eens aangeeft welke beschermingsprogs je hebt geinstalleerd staan weten we een boel meer.
Je hebt het meer dan eens over 2 of 3 virusscanners - dat kan niet.Een virusscanner werkt, maar twee of meer gaan elkaar als virus zien.Je kunt wel naast je virusscanner (eens per week , zoals ik doe) een online scan laten uitvoeren (bv met trend-micro).
Als je een mogelijkheid ziet om dat bestand te verwijderen doe het dan...eerst naar de vuilnisbak en na een opstart zonder problemen kan ie dan definitief weg.

Voor Mr. Wolf...
Als je eens aangeeft welke beschermingsprogs je hebt geinstalleerd staan weten we een boel meer.
Je hebt het meer dan eens over 2 of 3 virusscanners - dat kan niet.Een virusscanner werkt, maar twee of meer gaan elkaar als virus zien.Je kunt wel naast je virusscanner (eens per week , zoals ik doe) een online scan laten uitvoeren (bv met trend-micro).
Als je een mogelijkheid ziet om dat bestand te verwijderen doe het dan...eerst naar de vuilnisbak en na een opstart zonder problemen kan ie dan definitief weg.

Dat heeft hij verteld, hij gebruikt Kaspersky.

Het is veel beter om een File Shredder te gebruiken, omdat deze het bestand volledig verwijderd... Het kan soms achterblijven in de sector van de HDD, dus dat is niet verstandig. Je kan zulke bestanden weer terug vragen uit de sector met een aantal programma's, dus virussen kunnen dat ook.

Ik had hetzelfde probleem,iexplorer opent vanzelf en dan wel in no time 10 schermen,ik heb avast laten scannen en die vond het als enigste,daarna alle restore points verwijderen,meteen na opstarten wel ff nieuwe maken!Het werkt hier weer normaal!
Succes!:thumb:

Kaspersky vond Hmokib.exe ineens als een virus en verwijderde hem. Hmokia.exe trouwens ook. Dat vindt ik vreemd, omdat kaspersky bij rechtermuisknop op hmokib.exe -> Scan op virussen kaspersky niks vond. Ik zal nu kijken of het probleem zo opgelost is!

Kaspersky vond Hmokib.exe ineens als een virus en verwijderde hem. Hmokia.exe trouwens ook. Dat vindt ik vreemd, omdat kaspersky bij rechtermuisknop op hmokib.exe -> Scan op virussen kaspersky niks vond. Ik zal nu kijken of het probleem zo opgelost is!
Misschien door een virusdatabase update :)

maar goed dat dat gefixt is! :thumb:

kleppy7

iexplorer opent bij mij ook af en toe zomaar met reclame. avast blokkeerd dat ook, maar ik word er gek van. maar wat zijn restore points verwijderen,en meteen na opstarten wel ff nieuwe maken. wat bedoel je eigenlijk, kan je wat duidelijker zijn Jolly ( ik ben nl een leek op dit gebied.)

@kleppy7 Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers en de oorspronkelijke vragensteller. Bovendien heeft deze topic zijn houdbaarheidsdatum overschreden Topic gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan