Er wordt niks meer geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

dezeeuw15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
ik kan sinds vanochtend niets meer openen, windows herkent alle links van het menu start naar de programma's niet meer en wanneer ik via Program Files een programma (bijv. IE.exe) probeer te openen zegt ie niet te weten welk programma er bij hoort :eek:

iemand een oplossing :confused:

bvd.

De site die je me gegeven hebt ziet er goed uit alleen zodra ik het bestandje van die site download...wil hij het daarna (ja je raadt het al) niet meer openen:evil:

Ik denk dat hiermee de persoon hetzelfde probleem krijgt als mijn oplossing nml dat hij het prog niet geopend krijgt.
QUOTE]

Jouw oplossing is een *.exe de mijne een *.reg
Lijkt mij wel schelen als je geen exe kunt openen. ;)

Jozo, kun je me misschien uitleggen hoe ik dat ongeveer moet doen want je moet die tekst wrs erens in plakken of zo.....ik ben het spoor even bijster
alvast bedankt

Jozo

Dat had ik niet gezien.
Ik hoop dat het ermee werkt voor die persoon.

Jozo, kun je me misschien uitleggen hoe ik dat ongeveer moet doen want je moet die tekst wrs erens in plakken of zo.....ik ben het spoor even bijster
alvast bedankt

Downloaden en er op dubbelklikken dan vraagt windows toestemming om het in je register te zetten klik dan op ja, ook sommigige virusscanners kunnen kunnen protesteren dan ook gewoon toestemming geven.
Daarna ff opnieuw opstarten.
Mocht dit helpen, dan even goed op virussen en spyware scannen !!!

ik kan sinds vanochtend niets meer openen, windows herkent alle links van het menu start naar de programma's niet meer en wanneer ik via Program Files een programma (bijv. IE.exe) probeer te openen zegt ie niet te weten welk programma er bij hoort :eek:

iemand een oplossing :confused:

bvd.

Wat is de EXACTE foutmelding die je krijgt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan