er zijn geen profielen gemaakt. kies het pictogram e-mail en fax in het...

Status
Niet open voor verdere reacties.

muurbloem

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2007
configuratie scherm om een nieuw profiel aan t maken.

maar dat wil ik niet, hoe kom ik hieraan en een betere vraag hoe kom ik eraf?
ik kan outlook nu helemaal niet meer openen als ik door druk komt er :

Kan microsoft outlook niet starten. kan het outlook venster niet openen de server is niet beschikbaar. neem contact op met de beheerder als deze situatie zich blijft voordoen.

Heb ik dan iets verkeerds gedaan of ligt dit dan weer aan onze server?
Bedankt voor de hulp alvast!

Iemand?????

Cindy

Laatst bewerkt:
Je geeft weinig informatie.

Uit wat je schrijft lijkt het er op dat dit plaatsvond op je werk, met een intranet. Omdat je persoonlijke gegevens (profiel) zich op de intranet-server bevinden, maar Outlook op de pc op je werkplek, kan het programma bij de opstart geen gegevens (profiel) vinden: de server ligt plat of is onbereikbaar (kabeltje los?).

Outlook heeft dus geen informatie om op te starten, en doet dat daarom ook niet.
Zou je wel een profiel hebben aangemaakt, dan had je daar niets mee gekund want je had geen verbinding kunnen maken met het intranet en dus ook niet met het internet.

Is er geen telefoonnummer van de helpdesk in het bedrijf?

--------

Alternatief: als het thuis gebeurt is werk je in een klein netwerkje thuis, en was de pc die de verbinding met het internet maakt niet beschikbaar; in dat geval zijn de instellingen van het thuisnetwerk bevoogdend ingesteld (want normaal heeft dan iedere pc zelf de instellingen om naar het internet te gaan, ook het profiel).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan