Er zijn geen verbindingen beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rvb123

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2011
Inmiddels al enkele uren aan het zoeken geweest naar de oplossing voor mijn probleem maar helaas nog geen resultaat.

Ik ben in het bezit van een Acer Aspire laptop. Enkele dagen geleden had ik de verbinding met het draadloos netwerk op de laptop verbroken met als idee met het netwerk weer opnieuw te verbinden.
Helaas kon ik op geen enkele manier het draadloos netwerk meer terug vinden. Heel vreemd aangezien ik dat in het verleden al veel vaker heb gedaan.
Nu krijg ik in het netwerkcentrum dus ´´Er zijn geen verbindingen beschikbaar´´
De andere laptop in huis werkt prima dus aan de router zal het niet liggen.

Al geprobeerd:
Router uit en weer aan
laptop uit en aan
wifi knopje op de laptop meerdere keren uit en aan

Dat laatste puntje kwam ik namelijk vaak tegen met mijn zoektocht op het net maar deze stond bij mij gewoon aan.

Is er iemand die een idee heeft wat er mis is en die mij weer op gang kan helpen?
Alvast heel erg bedankt voor de reacties en de moeite!

wifi drivers downloaden van de website van Acer voor de genoemde laptop

via een andere computer natuurlijk dan ff op een usb stick zetten en dan installeren

en anders kan je nog misschien een nieuwe installatie van windows uitvoeren als dat niet te moeilijk is

voorderest zou je natuurlijk als je wifi het niet meer doet voor een wifi usb stick kunnen gaan die zijn rond de 20 euro

Hoe heb je de verbinding verbroken?
Wat zie je als Fn+F3 indrukt (er van uitgaande dat F3 de communication key is, geef anders even het type van de Acer)

Ron

Bedankt voor het meedenken, het probleem is opgelost. De netwerk adapter op de laptop was uitgeschakeld. Ik heb mij laten vertellen dat het gekomen kan zijn door de spanning die in de lucht hangt tijdens flinke onweer...? Goede leer voor de toekomst dus mocht het zich nog eens voor doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan