Er zijn geen verbindingen beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andy2000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2013
Hallo

Wanneer ik mijn laptop opstart heb ik voor een paar minuutjes verbinding met mijn eigen netwerk die vervolgens wegvalt. Daarna zijn er helemaal geen verbindingen beschikbaar. Het F2 of FN + F2 werkt niet (ik heb een Dell Inspiron 17). Als ik hem opnieuw opstart begint hetzelfde liedje weer. De laptop van mijn vriendin die bij mij samen woont heeft dit niet dus het ligt aan mijn laptop. Wat kan ik doen?

Dat duidt op een slechte of kapote WLAN kaart. Een tweede optie is oververhitting. Wat gebeurt indien je via een kabel gaat internetten of indien je een uitgebreide schijfcontrole uitvoert? Dan zal de computer langer moeten werken. Indien alleen de WLAN kaart kapot is dan werkt de computer door.

Indien de WLAN kaart kapot is kan je of een nieuw interne kaart kopen of eentje met usb aansluiting. Ik zal het laatste prefereren.

Wanneer ik via een kabel op het web surf heb ik er geen enkele problemen mee. Dus dan zal het inderdaad aan mijn WLAN kaart liggen. Welke kaart met USB aansluiting raad je me aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan