• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Er zijn problemen aangetroffen met bepaalde inhoud excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ezzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ezzz

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2016
Beste forumleden,

Bij het openen van een Excel-bestand waar ik dagelijks in werk, krijg ik nu ineens de melding: ''er zijn problemen aangetroffen met bepaalde inhoud in (Bestandsnaam).xlsx. Klik op Ja als u de bron van deze werkmap vertrouwt.'' Als ik vervolgens op Ja klik, krijg ik de melding: ''Het bestand (Bestandsnaam). xlsx kan niet worden geopend omdat de bestandsindeling of de bestandsextensie niet geldig is. Controleer of het bestand niet is beschadigd en of de bestandsextensie overeenkomt met de indeling van het bestand.'' Weet iemand hoe ik het bestand gewoon weer geopend krijg?

Mvg

Helpt dit misschien?
herstellen.jpg

Er zijn ook wel wat tooltjes te vinden op internet, bijvoorbeeld deze: http://www.xlsx.repair/

Laatst bewerkt:
Wow, nu is een deel van mijn bestandsnamen en ook de naam van mijn verwisselbare schijf ineens veranderd in leestekens, letters en cijfers. Ook kan ik ineens allerlei bestanden niet meer openen, omdat ze zijn beschadigd. Wat nu?

Laatst bewerkt:
Niet te veel meer prutsen en hulp zoeken bij iemand die weet wat hij doet.

Hoop voor u dat er voldoende backups voorhande zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan