Er zit schijnbaar een fout in mijn hompage....

Status
Niet open voor verdere reacties.

daadje

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2009
Hallo...

Ik heb mijn homepage laten checken door lynx viewer, want het lukt me niet mijn website geïndexeerd te krijgen door google. En google geeft aan, dat er crawlfouten in zitten. Lynx viewer geeft aan dat ik met het bestand delorie.htm of delorie.gif moet bewijzen dat ik de webmaster ben. Het is allemaal in het engels en ook vertaald kom ik er niet uit. Ik weet dus echt niet hoe ik dat moet doen...? Wie weet dat wel...? Alvast bedankt...

:thumb: daadje

Laatst bewerkt:
Google geeft zeker niet toevallig aan om wat voor soort fouten het gaat?
Om dat delorie-ding te kunnen gebruiken moet je 'n bestandje op je site zetten. Dat is sinds 'n tijd, omdat er misbruik van werd gemaakt. Ik kan je uitleggen hoe je dat moet doen, maar er is misschien 'n simpeler methode.
Als je in Firefox de extensie Yellowpipe Lynx Viewer installeert vanaf
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1944
kun je, na herstarten van Firefox, hetzelfde zien als met delorie. Rechtsklik op de pagina en kies voor Yellowpipe Lynx Viewer Tool.
Als 't daarmee niet wordt opgelost, geef dan even 'n link naar de site.

van een engelse site afgehaald:

All you have to do is create another web page in the same location as the page(s) you're trying to view, called delorie.htm . It doesn't matter what's in it, it can be empty if you want - the fact that it exists is sufficient.

je moet een lege pagina in de map plaatsen waar ook je website inzit,en deze moet je noemen delorie.htm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan