eraser hoe werkt dat

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem2002

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
kan iemand mij vertellen hoe eraser werkt?
Ik heb het op mijn pc staan maar weet niet hoe het verder werkt.:(

Klik met je rechter muisknop op een bestand dat je wilt wissen en klik in het snelmenu op Erase.
In het venster dat verschijnt klik je op Options om te kiezen of je het bestand 1, 3, 7 of 35 keer wilt laten overschrijven,
Om alle ongebruikte ruimte op een schijf te wissen, klik je met je rechter muisknop in de Verkenner op een schijf en vervolgens kies je voor Erase unused space.

Guus.

maar met opstarten komt er rechte beneden ook een icoon maar hoe moet ik nu al de verwijderde bestanden wissen die ik al in de prulebak heb verwijderd en de urls waar ik ben wezen surven dan?:rolleyes:

Geplaatst door willem2002
maar met opstarten komt er rechte beneden ook een icoon maar hoe moet ik nu al de verwijderde bestanden wissen die ik al in de prulebak heb verwijderd en de urls waar ik ben wezen surven dan?:rolleyes:
Dat ikoontje kun je uitschakelen in je opstartitems.
Prullenbak en urls wis je eerst op de normale manier; daarna wis je de ongebruikte ruimte op je schijf.

Guus.

sorry ik blijf vragen hoe wis ik die ongebruikte ruimte dan op mijn h schijf? :(

Klik in Verkenner met je rechter muisknop op die schijf en kies Erase unused space - zie bijlage.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan