Erg irritant probleem windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

RedUndertaker

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2011
Berichten
5
Hallo iedereen,

Ik gebruik nu vanaf zijn release de officele versie van windows 7.
Sinds een paar dagen geeft hij bij letterlijk alle programmas het volgende probleem:

Programma X is gestopt met werken. Er wordt naar een probleem gezocht.

Het probleem begon bij skype, dus ik dacht eerst dat het probleem daar lag. Maar nu doet ALLES het.
Het is echt zo irritant aan het worden nu.

Stel je voor: Je bent bezig met je paper, en bam alles is gewoon weg. Dat heb ik nu al zo'n drie dagen.

Ik heb mijn hele laptop gescanned en hij kan niets vinden. Dus ik denk dat het geen virus is. Het enige wat op mijn laptop draait is skype, internet met twitter aan en word.

Hopelijk kan iemand mij helpen.
En excuus als dit niet het juiste board is. Ik dacht zelf wel omdat alles nu foutmelding geeft.
Over dit mini stukje tekst heb ik al 24 pogingen gedaan

Alvast heel erg bedankt!!
 
Hoi,
welkom op Helpmij.nl
Geef zoveel mogelijk info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie besturingssysteem).
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst)
 
zo te horen ligt het probleem softwarematig. kijk even of je een systeemcheck kan uitvoeren zodat alle bestanden in je systeem worden nagelopen + kijk of er eventuele update's zijn die hij niet doorvoert maar wel nodig zijn voor je pc.
 
zo te horen ligt het probleem softwarematig. kijk even of je een systeemcheck kan uitvoeren zodat alle bestanden in je systeem worden nagelopen + kijk of er eventuele update's zijn die hij niet doorvoert maar wel nodig zijn voor je pc.

Hey,

Dit heeft helaas niet geholpen ):
Maar ik heb intussen wel het probleem opgelost voor mensen die dit zelfde probleem hebben:

Waarschijnlijk is je Windows account corrupt (ik weet niet hoe dit kan)
Ik heb een nieuw account gemaakt in Windows. Alles geimporteerd en het oude verwijdert. Nu doet alles het weer perfect.

Toch bedankt voor de hulp :)
 
Mooi dat het gelukt is en succes verder!
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site). :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan