Erg langzaam en soms geen draadloos internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0230

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2012
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje problemen met mijn draadloos internet, ik kan bijna niet verbinden en als ik wel kan verbinden is het erg langzaam (downloadsnelheid van 40kb/s) Als ik mijn laptop direct op de router aansluit heb ik tussen de 4 en 8 mb per seconde dus er moet iets mis zijn, heeft iemand enig idee wat ik kan doen?

Ik heb al...
- modem gereset.
- stroom eraf (meerdere keren)
- PC's opnieuw gestart.
- naar updates gezocht.

extra info:
- 2 pc's en 2 laptops.
- allemaal windows 7 Home Premium.
- Provider: Ziggo
- Router: UBEE

Ik hoop dat dit genoeg info is voor jullie en dat jullie me kunnen helpen.

alvast bedankt, gast0230

Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar (Google) is dit een vrij algemeen probleem van deze UBEE apparaten (erg slechte, instabiele WiFi). De meest aangeraden oplossing: koop een fatsoenlijke WiFi router en hang deze (met een utp kabel verbonden) achter de UBEE.

Bedankt!

Bedankt voor de snelle reactie! Is de sitecom gaming router II een goede keuze denk je? (het maakt mijn vader niet echt uit hoe duur het is, als het maar goed werkt! (ik download redelijk veel en speel redelijk veel online games! (BO2, BF3 en Minecraft enz.) In iedergeval bedankt!

Het verhaal dat men bij die Sitecom router vertelt is indrukwekkend.... maar ik ken het apparaat verder niet dus kan daar verder niet zoveel over zeggen (alles hier is van Netgear).
Ik ken zijn voorganger wel, die werkt goed en is stabiel.

heb ik ook gehad met me vorige abo en een router er achter hagen help inderdaad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan