Erg trage verbinding bij uploaden van bestanden naar MP4-spelert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Ron,

Heb je de mp4 speler wel direct op de computer aangesloten?

Het lijkt erop dat de mp4-speler op een USB1.1 poort is aangesloten en daardoor maar een snelheid van 1Mb/s aan kan.

Ik zie op de website van Kijkshop dat de speler USB2.0 compatible is en dus met hoge snelheden kan lezen/schrijven.

Mocht het zo zijn dat je de mp4 speler toch direct aan de computer hebt aangesloten en je computer beschikt over USB 2.0, dan raad ik je aan de drivers van je computer te controleren. De USB drivers zitten meestal in de chipset driverpack van de moederbord fabrikant.

mvg,
Oguzhan

Bedankt voor je reactie! :)

Ik heb m'n speler inderdaad direct op de PC aangesloten met bijgeleverde kabel. Ook zijn alle usb-poorten op mijn PC 2.0, mijn andere sticks en spelers werken prima op deze poorten, zou betekenen dat de drivers ervan ook goed werken...
Ik zal de speler morgen 'ns op mijn werk-pc aansluiten, kijken wat 'ie dan doet.

Misschien nog een ander idee?

zat er een driver cd tje bij van die mp4 speler

probeer die drivers dan te installeren

Hallo!

Via-via ben ik in contact gekomen met een medewerker van een bedrijf die o.a. deze speler verkoopt. Even over en weer gemaild en ik denk dat ik het probleem toch bij mijn PC moet zoeken. Wel maf want hetzelfde probleem heb ik op mijn PC op 't werk. Wat betreft de speler zou alles in orde moeten zijn, weer maf want met andere spelers (3 stuks) heb ik geen problemen.
Iemand nog 'n idee?

Ook mogelijk is een reset van mijn speler, daar is een 'knopje' voor. Is dat wel zo handig en zou dat iets oplossen?

zou ik niet doen dan ben je waarschijnlijk je bestanden kwijt.

geef anders de specs van je pc dan kunnen we even kijken welke controller je erin hebt zitten en of die te updaten valt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan