Hallo, ik zal maar gelijk zeggen dat ik heel weinig verstand heb met configuren van routers of wat dan ook. Wij zitten hier in huis met 2 computers en een vriend had ze draadloos verbonden door middel van de Ergenic router ERG WL-001. Ons internet werkt uitstekend alleen ik zit met het probleem dat als ik torrent aan het downloaden ben (www.torrent-damage.net) , ik niet kan uploaden omdat de port niet geopend is.... Het gevolg is dus dat mijn share-ratio te laag zal worden en ik dus word verwijderd van de download sites. Ik vroeg me dus af of het makkelijk op te lossen is en of diegene het stap voor stap kan uitleggen aangezien ik er niet veel verstand van heb.
alvast bedankt!
Heb je een adsl of kabel aansluiting: Kabel
Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98): Windows XP
Gebruik je een firewall en zo ja welke: Op 1 computer Sygate en op de ander niks
Welk merk en type router of modem gebruik je. Ergenic WL-001
Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan . ergenic 22 mbps wireless pci adapter erg wl-004
alvast bedankt!
Heb je een adsl of kabel aansluiting: Kabel
Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98): Windows XP
Gebruik je een firewall en zo ja welke: Op 1 computer Sygate en op de ander niks
Welk merk en type router of modem gebruik je. Ergenic WL-001
Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan . ergenic 22 mbps wireless pci adapter erg wl-004