Ergens anders een domeinnaam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

josephine100

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Ik heb deze host gevonden en dat leek me wel wat: www.hosting.watsnel.nl. Maar daar zit niet standaard een domein naam bij, en als je die erbij doet kost dit nog iets van 10 euro.
Volgens mij heb ik wel eens ergens los een domein naam gezien voor minder, kan ik die dan op een host zetten van die site die ik net gaf?

Volgens die site zélf kan dat. En volgens die zelfde site kost een .nl domein 9,95 euro per jaar. Of je dat ergens goedkoper voor elkaar krijgt, betwijfel ik.

oke maar betekend dat dan niet dat ik ook me domein naam kosten mee verhuis, dus daar bedoel ik mee dat ik dan i.p.v de kosten bij de ''goedkopere'' dat ik dan gewoon vervolgens de kosten bij hun moet betalen van alsnog ongeveer 10 euro.

Sorry misschien een beetje raar uitgelegt ik hoop dat je het snapt.

En heeft iemand ervaring met deze host?

Heb je die link die ik gaf eigenlijk wel gelezen? Dit staat er:

Heeft u al een domeinnaam voor uw website? U kunt uw bestaande domeinnaam naar Watsnel verhuizen en koppelen aan uw website.

Ik vind dat duidelijk. :confused:

Ja die heb ik gelezen alleen dan snap ik niet of ik dan het tarif van hun moet betalen of van waar de domein naam eerst stond!!!! Sorry hoor maar dat snapte ik dus niet! ik hoop dat je het mij kan uitleggen.

Je kunt bij Watsnel twee abonnementen nemen, Mijn Website en Mijn Website Plus.
Het tarief van Mijn Website staat op deze pagina. In totaal betaal je daarvoor per jaar 14,95, maar daar is een domeinnaam niet bij inbegrepen. Wil je die ook bij Watsnel kopen, dan kost een .nl-domeinnaam 9,95 extra per jaar. Maar als je al een domeinnaam hebt gekocht, dan mag je die aan je website bij Watsnel koppelen. Daar rekent Watsnel dan niets extra voor.

Dus: of je huurt Mijn Website voor 14,94 per jaar bij Watsnel en je koopt een domeinnaam bij Watsnel en dan kost dat bij hun 9,95 per jaar.

De andere methode: je huurt een Mijn Website van 14,95 per jaar bij Watsnel en je koopt ergens anders een domeinnaam en die mag je aan je website bij Watsnel koppelen.( Of je ergens anders een domeinnaam goedkoper kunt krijgen, betwijfel ik.)

NB: het softwarepakket Sitebuilder krijg je er bij Watsnel gratis bij.

Laatst bewerkt:
Domeinnamen

Hallo Josephine,

Je zou ook eens op deze site kunnen kijken: www.hforb.com

Kun je volgens mij heel goedkoop domeinnamen laten registreren en als je ze naar een andere site wilt laten verwijzen dan kunnen ze zo de DNS voor je aanpassen.

Heb er poosje terug mijn domeinnaam naar toe verhuisd (gewoon even mailtje sturen naar ze) en hoefde niet eens voor de verhuizing te betalen! :)

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan