Ergens een foutief

Status
Niet open voor verdere reacties.

masala09

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2012
Ik heb een code als onderstaand.

Deze werkt niet en ik snap niet waar ik iets verkeerd doet.

In tabblad Aanmaken_Klant zet ik de gegevens neer. Zodra ik deze opslaat dan moet het geheel worden gekopieerd in Database_Klanten.

Echter dit doet de code niet. Ik vermoed een foutief in de verwijzing. Wellicht hebben jullie een ander idee.

Ik moet er bij aangeven dat de genoemde broncellen eigenlijk een samenstelling is van 3 cellen. Ik weet dat VBA hier wel eens moeite mee heeft. Graag jullie visie.

Code:
On Error Resume Next
    Select Case Sheets("Aanmaken_Klant").Range("C11")
    Case Is = ""
        MsgBox ("Er is geen klantnaam ingevoerd." & vbNewLine & vbNewLine & "Voer na OK de klantnaam in"), vbInformation, "Klantnaam"
        Sheets("Aanmaken_Klant").Select
        Exit Sub

Case Else
        rMkDir "D:\Klantenbestand\Klanten\" & Year(Date)

With Sheets("Aanmaken_Klant")
        ThisWorkbook.Worksheets("Database_Klanten").Unprotect "1235"
        Sheets("Database_Klanten").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 18) = Array(.Range("C11"), .Range("C13"), .Range("C14"), .Range("C15"), _
                .Range("C22"), .Range("C23"), .Range("C24"), .Range("C8"), .Range("C29"), .Range("C28"), .Range("C16"), .Range("C31"), .Range("C17"), .Range("C12"), _
                .Range("G12"), .Range("K12"), "0", .Range("C30"), .Range("K30", "0"))

End With
    End Select
    ThisWorkbook.Worksheets("Database_Klanten").Protect "1235"

Laatst bewerkt:
Sorry opgelost. Er miste een paar tekens (puntjes en haakjes) die niet werden aangegeven. Ik dacht dat VBA dat wel deed als er iets mist.

Voordat iemand deze code bovenstaand wil gebruiken. Hieronder de juiste. Overigens mag dit topic ook door de redactie worden verwijderd.

Code:
Sub Nieuwe_Klant()
'Knop
    On Error Resume Next
    Select Case Sheets("Aanmaken_Klant").Range("C11")
    Case Is = ""
        MsgBox ("Er is geen klantnaam ingevoerd." & vbNewLine & vbNewLine & "Voer na OK de klantnaam in"), vbInformation, "Klantnaam"
        Sheets("Aanmaken_Klant").Select
        Exit Sub

Case Else
        rMkDir "D:\Klantenbestand\Klanten\" & Year(Date)
        With Sheets("Aanmaken_Klant")
        ThisWorkbook.Worksheets("Database_Klanten").Unprotect "1235"
        Sheets("Database_Klanten").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 20) = Array(.Range("C11"), .Range("C13"), .Range("C14"), .Range("C15"), _
                .Range("C22"), .Range("C23"), .Range("C24"), .Range("C8"), .Range("C29"), .Range("C28"), .Range("C16"), .Range("C31"), .Range("C17"), .Range("C12"), _
                .Range("G12"), .Range("K12"), "0", .Range("C30"), .Range("K30"), "0")

End With

End Select
    ThisWorkbook.Worksheets("Database_Klanten").Protect "1235"

End Sub

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan