Ericsson adsl modem hm121

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparkle

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2001
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren bij een kennis van ons adsl geinstalleerd. Nu Werkt het modem niet. Ik krijg alleen een melding dat de poort in gebruik is of niet correct geinstalleerd is. Ik heb eerst de software geinstalleerd en daarna het modem aangesloten. Hij installeerd netjes. Geen uitroeptekens of vraagtekens in apparaatbeheer. Bij het afsluiten krijgen we een blauwscherm met een heleboel tekst erin. (iets met 650???) We hebben heel windows xp opnieuw geinstalleerd waarbij we eerst de hdd hebben geformateerd. Nu geeft hij nog steeds dezelfde fout melding en bij het afsluiten van de pc nog steeds een fijne blauwescherm.
Is het modem nu defect??? Want ik krijg het niet voor elkaar om het internet draaiende te krijgen. De helpdesk kan mij ook niet verder helpen want hun zeggen dat het modem prima werkt! Wat moet ik nu???

Groetzels,

Ron

Adsl modem

Ik heb kontakt opgenomen met KPN. Toen ik vertelde wat voor modem het was onderbrak hij mij met de woorden: "Ik zal direct een omruil procedure opstarten". Oftewel.... er komt nu een ethernetmodem. Laat ik nu net de netwerkkabel eruit getrokken hebben.... Mag ik weer een kabel door het plafond trekken! Maar goed... nu kan ik de modem ophalen bij een primafoon winkel....! Waarom worden die dingen niet omgeruild via het postkantoor??? Veel gemakkelijker ook. En wie weet hoelang zo'n omruil procedure duurt???

GRtz,

Ron

Geen idee hoelang dat duurt. Lijkt me dat je gelijk die andere meekrijgt. Ik hoop het wel voor je.

Die ethernetmodems geven meestal geen problemen. Heb er zelf ook 1.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan